۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » سپاه » قزوین
  • شناسه : 31170
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
  • ارسال توسط :
ما صداقت، نقدهای منصفانه و‌دقت را در رسانه های قزوین دیدیم
ما صداقت، نقدهای منصفانه و‌دقت را در رسانه های قزوین دیدیم

ما صداقت، نقدهای منصفانه و‌دقت را در رسانه های قزوین دیدیم

امام حسین(ع) بزرگترین نگارنده عشق با قلم عاشورایی در جهان است.

به همت بسیج رسانه استان قزوین و به مناسبت روز قلم، اصحاب رسانه استان با سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین دیدار و گفتگو کردند.

سردار رفیعی آتانی در این دیدار صمیمی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه و خبرنگاران در همکاری با سپاه صاحب الامر(عج) در انتشار اخبار و گزارش فعالیت های سپاه گفت: یکسال از حضور بنده و انجام وظیفه محوله می گذرد و طی مدت رسانه ها و خبرنگاران در قزوین نقد منصفانه و زبان گویای مردم برای انتقال به مسئولان بودند و ما صداقت، نقدهای منصفانه و‌دقت را در رسانه های قزوین دیدیم. رسانه ها و خبرنگاران زیان صادق جامعه هستند لذا به جای تخریب مسوولان، از آنان نقدهای منصفانه داشته باشید و آنان را در انجام مسوولیت هایشان کمک و یاری کنید. ما با هم و در کنار هم زیبا و افتخارآفرین هستیم .

سردار رفیعی در ادامه با اشاره به همزمانی ۱۷مرداد (روزخبرنگار) با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی تصریح کرد: همزمانی روز خبرنگار با عاشورای حسینی فرصت مناسبی است تا اهل قلم به بزرگترین قیام عالم بپردازند و زیبایی های این قیام بزرگ را از زوایای مختلف ترسیم نمایند. پیوند قلم و عاشورای، خالق قلم عاشورایی است و امام حسین(ع) بزرگترین نگارنده عشق با قلم عاشورایی در جهان است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تصریح کرد: اینکه اوضاع اقتصادی و معیشت مملکت دچار مشکلات اساسی بوده درست است و حتی رهبرمعظم انقلاب هم در گزارش نوروزی۱۴۰۰ خود به مردم شریف کشورمان فرمودند: روزهای سختی بر ما گذشت اما دغدغه من معیشت مردم است. اگر در پست مدیریت، کسی پاسخگو نباشد خیانت کرده است .

وی با اشاره به اقدام دولت درحوزه اقتصاد به حاضران این نشست افزود: امروز دولت جراحی بزرگ انجام داده که باید حتی در دولت های گذشته انجام می شد . طبق نظر سنجی که ما با بسیج انجام داده ایم اعتراضات به خاطر معیشت است و برای تقابل با نظام نیست. برخی از افراد تا وضعیت شلوغ می شود با خارج از کشور و دشمنان مرتبط می شوند، هرگز اجازه نخواهیم داد که این افراد وارد شوند و به کشور و امنیت آسیب بزنند.

سردار رفیعی آتانی با اشاره به فعالیت همه جانبه سپاه در همه عرصه های سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی تصریح کرد: در راستای کمک به محرومان و مستضعفان استان مانند همیشه در کنار دو نهاد بهزیستی و کمیته امداد هستیم .امسال تعدادی مسکن از سوی سپاه آماده و تحویل این نهادها شد و امیدواریم ۴۰۰ واحد مسکن دیگرهم تا خرداد ۱۴۰۲ آماده و تحویل می دهیم .

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تصریح کرد : بیش از ۳ هزار نفر در استان در وضعیت بحرانی مسکن یا بی خانمان هستند و ما به دنبال رفع چهره فقر از استان هستیم و کسانی که معیشت را بهانه ای برای تاختن به انقلاب می دانند به دنبال انفجار در جای دیگر هستند و سپاه پاسداران هرگز به آنها اجازه عرض اندام نمی دهد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.