۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 7110
  • ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۷:۵۲
  • ارسال توسط :
ما باید امروز قدر این نظام را بدانیم
ما باید امروز قدر این نظام را بدانیم

ما باید امروز قدر این نظام را بدانیم

مردم قزوین قدم های خوبی در مبارزه با مفاسد اقتصادی و زمین خواری برداشتند

آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در خطبه های نماز جمعه قزوین گفت : در آستانه سالروز حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت هستیم که در آن ایام فتنه گران تلاش داشتند تا ممملکت را به آشوب بکشند ولی مردم ما این فتنه را خاموش کردند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که اقدامات فتنه گران پایانی ندارد و آنها دست بردار نیستند، بنابراین باید این بصیرت و هوشیاری را در سالروز ۹ دی به نمایش گذاشته و در تجمع حماسه ۹ دی به میدان آییم تا آنها بدانند مردم پای کار بوده و اجازه فتنه و آشوب را به آنها نمی دهند.

وی عنوان کرد: استان قزوین یکی از شهرهای مذهبی است که همواره در مبارزات پیش از انقلاب و همچنین در دوران دفاع مقدس پیشتاز بوده است به طوری که در عملیات کربلای چهار رزمندگان این استان به طور ویژه حضور داشتند و جان خود را فدای این انقلاب کردند.

آیت الله عابدینی تأکید کرد: در مبارزه با منافقین هم ملت ما سرسختانه ایستاد و اجازه نفوذ بیشتر آنها را نداد و در این بین قزوین هم در مبارزه با منافقان به خوبی حاضر شد به طوری که این استان با داشتن شهدای ترور در مبارزه با منافقان سربلند است.

وی اعلام کرد: مردم قزوین در مبارزه با مفاسد اقتصادی، زمین خواری و مبارزه با قدرت طلبی توانسته اند قدم های خوبی را بردارند اما یک «یاحسین» دیگر باقی مانده است و باید تلاش کرد تا این روح خان سالاری باعث تحقیر بیشتر استان قزوین نشود و این نگاه که من با خان سالاری می توانم به دنبال قدرت طلبی بروم و مسئولان استان باید حرف مرا گوش دهند،، این روحیه فرعونی و شیطانی باید از بین برود.

امام جمعه قزوین با اشاره به هفتم دی ماه سالروز حماسه آفرینی مردم قزوین در برابر نظام شاهنشاهی اظهار کرد: شاه و ایادی آن ایده های آمریکا و انگلیس را پیاده می کردند و برای خدمت به آنها در برابر مردم بودند به طوری که که در هفتم دی ماه سال ۵۷ کودکان را به شهادت رساندند ولی با ایستادگی مردم در برابر این رژیم و رهبری امام خمینی (ره) بساط رژیم شاهنشاهی و ظلم و جور از کشور دور شد و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی عنوان کرد: برای پیروزی این انقلاب مردم ما بسیار سختی متحمل شدند و ما باید امروز قدر این نظام را بدانیم چراکه امروز در نظام دینی زندگی می کنیم و سایه قرآن، اهل بیت(ع) و عالمی فقیه و فرهیخته به عنوان ولی فقیه بر سر ماست که اینها نعمت های الهی است که باید قدر بدانیم.

آیت الله عابدینی در ادامه با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب (س) گفت: این بانوی بزرگوار شخصیتی بودند که ماجرای حقیقی کربلا را به جهانیان معرفی کردند و یزید را تحقیر کرده و مسلمانان حامی اهل بیت (ع) را با روشنگری خود از گمراهی نجات دادند.

وی توضیح داد: روز ولادت این بانوی بزرگوار با عنوان روز پرستار نامگذاری شده است که این روز را به همه پرستارات تبریک می گوییم، این قشر زحمات بسیاری را متحمل می شوند و با کار مومنانه خود به بیماران آرامش دل می دهند.

امام جمعه قزوین در ادامه به سالروز اعلام حکم تحریم تنباکو اشاره و بیان کرد: در آن زمان انگلیس به دنبال این بود ایران را به مزرعه تنباکو تبدیل کند و ما به بیگانگان در همه امور وابسته شویم ولی مرحوم میرزای شیرازی، سید جمال الدین اسدآبادی و دیگر علما زحمات بسیاری کشیدند تا فتوای مهمی توسط آیت الله میرزای شیرازی صادر شد.