۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » صنعت، معدن و تجارت » قزوین » واردات و صادرات
  • شناسه : 13056
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴
  • ارسال توسط :
ما استاد ساختن  فرصت‌ها از دل تهدیدها هستیم
ما استاد ساختن  فرصت‌ها از دل تهدیدها هستیم
دکتر فاطمه محمدبیگی:

ما استاد ساختن فرصت‌ها از دل تهدیدها هستیم

باور به تولید داخل و مصرف کالای داخلی برای مشتریان ضعیف است.

باید در تولیدات خود به بازار جهانی توجه داشته و محصولاتمان قابل رقابت با دنیا باشد.

صبح امروز دکتر لطف الله سیاهکلی مرادی و دکتر فاطمه محمد بیگی به همراه خبرنگاران رسانه های استان قزوین از کارخانجات لوازم خانگی پارس بازدید کردند .

دکتر لطف الله سیاهکلی دراین بازدید گفت : لوازم خانگی پارس از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است، ما باید در کشور به تولید داخل بها دهیم. باور به تولید داخل و مصرف کالای داخلی برای مشتریان ضعیف است و گاهی نیز برخی تولیدات مشکل دار به ضد تبلیغ تبدیل می‌شوند، ما نیاز داریم گارانتی مانند سایر کشورها انجام شود و درصورت خراب شدن کالا، تعمیر رایگان و یا جایگزینی کالا داشته باشیم، درواقع برای رشد تولید داخل باید گارانتی معنای واقعی خود را داشته باشد.

این نماینده مردم تصریح کرد : برای برند شدن در بازار باید به گونه‌ای عمل کنیم که هنگام مراجعه به بازار برای خرید، اسم محصولات داخلی به ذهن برسد؛ اما گاهی کیفیت محصولات تولید شده مناسب نیست.

سیاهکلی مرادی افزود : ما از تحریم‌ها به گونه‌ای خسارت نمی‌بینیم که ما را از پا درآورد، مشکل ما از کج سلیقگی، عدم توجه به کلاس و بازار جهانی است‌، باید در تولیدات خود به بازار جهانی توجه داشته و محصولاتمان قابل رقابت با دنیا باشد.

دکتر فاطمه محمدبیگی هم درحاشیه این بازدید اگفت : ما اکنون در جنگ نابرابر و غیرانسانی اقتصادی قرار داریم که در ظاهر خود را نشان نمی‌دهد، اما این جنگ بزرگ درواقع بسیار کریه المنظر و ضد حقوق بشر است.

وی افزود : ما استاد ساختن فرصت‌ها از دل تهدیدها هستیم، ترویج استفاده از کالاهای داخلی از وظایف ماست و وظیفه خود می‌دانم که در ترویج کالای ایرانی به‌ویژه لوازم خانگی نقش داشته باشم و به‌عنوان نماینده با افتخار از کالای داخلی استفاده می‌کنم.

نماینده مردم قزوین؛ آبیک و البرز در مجلس ادامه داد : ترویج جهش تولید وظیفه ماست و باید از تولید کنندگان، صنعتگران و کارگزان حمایت کنیم، باید برای رفع موانع تولید سرمایه در گردش تامین شده و بانک‌ها به جای تصدی گری تسهیلگری کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد : ما درحال گذار هستیم و باید ذائقه درحال تغییر را به دست تولید داخلی مدیریت کرده و باب صادرات را نیز باز کنیم؛ زیرا نداشتن صادرات ازجمله عوامل شکست تولید است، استفاده از توان داخلی به بهترین شکل و دید جهانی بسیار ضرورت دارد و باید در طراحی‌ها فرهنگ اسلامی درنظر گرفته شود.

محمدبیگی در پایان گفت: در سطح مجلس برای توسعه صادرات و تولید تلاش می‌کنیم در وزارت خارجه شرایط را پیگیری می‌کنیم تا شرکت لوازم خانگی پارس پس از تولید کالا برای صادرات در کشورهای خارجی حضور پیدا کنند؛ درواقع قزوین توان تربیت مدیران را در حوزه‌های مختلف داشته و می‌توان در عرصه تولید لوازم خانگی پیشانی درخشان ایران باشیم.