۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 32346
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
  • ارسال توسط :
ما از رسانه ها انتظار داریم تا زبان صادق جامعه باشند
ما از رسانه ها انتظار داریم تا زبان صادق جامعه باشند

ما از رسانه ها انتظار داریم تا زبان صادق جامعه باشند

امروز اگر کسانی در داخل به برخی مسائل نقد دارند باید مراقب باشند زبان دشمن نشوند.

این حوادث که به بهانه مرگ یکی از دختران این کشور صورت گرفت فقط بهانه بود تا دشمنان اصل نظام را زیر سوال ببرند.

نشست صمیمی هم اندیشی فعالان رسانه با سردار رفیعی آتانی ؛فرمانده سپاه صاحب الامر عج استان قزوین با تدبیر بسیج رسانه استان قزوین در محل سپاه قزوین برگزار شد.

سردار رفیعی آتانی ، فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین با تاکید بر این مهم که این نشست ابتکار بسیج رسانه استان بوده است ،تصریح کرد : بسیج رسانه ابتکار خوبی انجام داد تا دغدغه های اصحاب رسانه در شرایط حساس کنونی منعکس شود و این مسائل برای ما ارزشمند است و تا جایی که به مسئولیت ما مربوط باشد پاسخگو هستیم.

وی بااشاره به فعالیت رسانه های معاند در دوره آشوب های اخیر در کشور افزود: اگر عاقلانه و مدبرانه بیندیشیم باید بپرسیم رسانه های معاندی چون اینترنشنال این روزها چه تحفه ای برای دختران ما دارند که برخی ناآگاهانه و برخی عامدانه تحت تاثیر آن در مسیر اهداف دشمن قرار می گیرند. امروز اگر کسانی در داخل به برخی مسائل نقد دارند باید مراقب باشند زبان دشمن نشوند.

سردار آتانی یاآورشد: متاسفانه برخی تحلیل ها در رسانه ها منحرف کننده بود در حالی که ما از رسانه ها انتظار داریم تا زبان صادق جامعه باشند و با درک درست از جامعه و وقایع رخ داده نسبت به روشنگری نقشه های دشمنان و دست های پشت پرده حساس بوده و هدایت گر باشید.

سردار آتانی سپس در خصوص بازداشتی های اخیر بیان کرد: کسانی که بازداشت شدند سراغشان رفتیم و راه را باز کردیم تا بیگناهی دچار مشکل نشود و در همان روزهای اول حوادث افراد زیر ۱۸ ساله را به زندان نبردیم و دادستان انقلابی قزوین بسیار همراهی کرد و از معلمان خواستیم تا در میان جوانان فرهنگ سازی و روشنگری کنند.

سردار آتانی تصریح کرد: همه را فرزندان خود می دانیم و چون زیر نظر ولی فقیه هستیم دست ما نظامیان بسته است و باید رفتار درست داشته باشیم لذا عکس العمل تندی نشان ندادیم و برای نمونه وقتی معاون عملیات نیروی انتظامی قزوین بدست آشوبگران و اغتشاشگران آسیب دید و مجروح شد ایشان هرگز از سلاح استفاده نکرد و با رافت اسلامی برخورد کرد و جراحات شدیدی هم برداشت.

وی در پایان تاکید کرد: همه باید هوشیار باشیم و بدانیم هیچ کسی دلسوزتر از خودمان نیست و با وحدت و بصیرت وهوشیاری می توانیم چالش های کشور را حل کنیم. کمک کنید تا آرامش جامعه برقرار شود و سپس بیایید در کنار هم مشکلات راحل کنیم اما امروز مراقب باشید و نگذارید دشمنان آتش بپا کنند.