۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » تهران
  • شناسه : 9386
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
  • ارسال توسط :
مادر شهید «محمد منافی» و همسر «وزیر اسبق بهداشت» دارفانی را وداع گفت
مادر شهید «محمد منافی» و همسر «وزیر اسبق بهداشت» دارفانی را وداع گفت

مادر شهید «محمد منافی» و همسر «وزیر اسبق بهداشت» دارفانی را وداع گفت

شهید «محمد منافی» در سال ۱۳۶۲ در عملیات «خیبر» به شهادت رسید.

مادر شهید والامقام «محمد منافی» و همسر «هادی منافی» وزیر بهداشت دولت‌‌های شهید رجایی و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و نیز معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در دولت مرحوم «هاشمی رفسنجانی»، شب گذشته پس از دو ماه کما در بیمارستان مهر، درگذشت. وی تحصیلکرده آمریکا و از فعالان انجمن‌های اسلامی بود.

« محمد مهدی منافی » برادر شهید منافی گفت: این مراسم امروز چهارشنبه ۲۱ اسفند در قطعه ۲۳ بهشت زهرا (س) برگزار و مراسم یادبود نیز به‌دلیل شیوع بیماری واگیردار در کشور، پس از عادی شدن شرایط، منعقد خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود، شهید «محمد منافی» در سال ۱۳۶۲ در عملیات «خیبر» به شهادت رسید. این شهید والامقام برای این‌که به جبهه برود، نزد آیت‌الله طبرسی و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رفته بود؛ اما به‌دلیل این‌که سنش کم بود، آن‌ها با اعزام وی مخالفت کرده بودند. همچنین مادربزرگ شهید منافی نیز نامه‌ای را به امام خمینی (ره) نوشت و از ایشان خواست تا وی را راضی کنند که به جبهه نرود و حضرت امام (ره) نیز در پاسخ فرموده بود «ایشان مکلف است و خودش تصمیم گرفته است» و پس از شهادت محمد، حضرت امام (ره) تماس گرفتند و فرمودند «أَلْبَلآءُ لِلْوِلاءِ».