۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » بسیج » سپاه » نیروهای مسلح
  • شناسه : 6492
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
  • ارسال توسط :
مأموریت اصلی بسیج نقش‌آفرینی برای آماده کردن بسترهای ظهور  مهدی موعود(عج) است
مأموریت اصلی بسیج نقش‌آفرینی برای آماده کردن بسترهای ظهور  مهدی موعود(عج) است

مأموریت اصلی بسیج نقش‌آفرینی برای آماده کردن بسترهای ظهور مهدی موعود(عج) است

دشمن به‌دنبال یارگیری درمیان مسؤولین و ضربه زدن به نقاط حساس است

به گزارش وقایع خبری و به نقل از روابط عمومی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین سرهنگ حمزه برین معاون اجرایی و جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در تجمع بزرگ بسیجیان دهستان زوارک و شهر معلم کلایه اظهار کرد: بسیج با تأسی از شعار انقلاب اسلامی و تبعیت از رهبری معظم انقلاب، پیروزی های پی در پی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

وی افزود: نقش بسیج در دوران دفاع مقدس به جنگ تحمیلی خلاصه نشد و پس از جنگ شاهد صدور پیام امام خمینی(ره) برای ابلاغ تشکیل بسیج دانشجویی و بسیج طلاب بودیم که این دستور، فصل جدیدی برای بسیج و بسیجیان باز کرد.

برین در ادامه بیان کرد: امروز رویکرد و توجهات دشمن تغییر کرده و باید کارکرد بسیج عوض شود تا تهدیدات دشمن را بتواند خنثی کند.

وی عنوان کرد: دشمن به‌دنبال یارگیری درمیان مسؤولین و ضربه زدن به نقاط حساس در زمینه‌های سیاسی و فرهنگی است اما بسیج در اقشار مختلف، به دنبال شکست دشمن و ایجاد وحدت و همدلی در جامعه است.

معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس همه نوع قشر در جنگ داشتیم که برای دفاع از میهن جنگیدند ولی در آن زمان ماموریت بسیج در دفاع مقدس صرفا دفاع نظامی بود ولی بعد از سال ۶۷ همه اقشار بسیج نقش و ماموریت های جدیدی گرفتند.

وی تأکید کرد: طلبه‌ها در بسیج طلاب ، معلمان در بسیج فرهنگیان، دانشجویان در بسیج دانشجویی، دانش‌آموزان در بسیج دانش‌آموزی، هنرمند، کارمند، کارگر و دیگر اقشار بیش ادر بیش از ۲۱ سازمان قشری، ماموریت دفاع از انقلاب اسلامی را بصورت تخصصی به‌عهده گرفتند.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: دفاع از مظلوم، مقابله با مستکبر و ایستادگی در برابر ظالمان از وظایف تک تک اقشار بسیج به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه امروز ۴ دهه از عمر بسیج میگذرد و شاهد نقش آفرینی این نهاد مقدس در عرصه‌های مختلف هستیم، تصریح کرد:  دشمن هیچگاه از دشمنی خودش کوتاه نیامده و دست برنمی دارد و در هر زمان فتنه‌ها و ضربه‌های دشمن سنگین‌تر می شود ولی در این جبهه، شبکه بسیج ذیل فرماندهی مقام معظم رهبری انسجام پیدا کرده و با روشنگری رهبر عزیز و همراهی هوشمندانه ملت بصیر و مجاهدت و جانفشانی اقشار مختلف بسیج، آرامش در کشور حاکم هست.

برین اضافه کرد: ما باور داریم ک انقلاب اسلامی ما نه تنها در ایران بلکه به سایر کشورها صادر شده است و بسیج یک ماموریت جهانی را برعهده دارد و باید تلاش کنیم آرمان‌ها و ملاک‌های الهی امام(ره) را به دنیا منتشر کنیم.

برین در پایان گفت: مأموریت اصلی بسیج نقش‌آفرینی برای آماده کردن بسترهای ظهور مهدی موعود(عج) است و امیدواریم بسیج در این حوزه موفق عمل کند.