۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » البرز » انرژی » قزوین
لزوم مدیریت مصرف برق برای کاهش خاموشی‌ها
لزوم مدیریت مصرف برق برای کاهش خاموشی‌ها

لزوم مدیریت مصرف برق برای کاهش خاموشی‌ها

صرفه جویی مصرف انرژی در تمامی حوزه‌ها موجب حفظ منابع ملی می‌شود.

فرماندار شهرستان البرز با بیان اینکه مدیریت مصرف برق تاثیر مهمی در کاهش خاموشی‌ها خواهد داشت، گفت: صرفه جویی مصرف انرژی در تمامی حوزه‌ها موجب حفظ منابع ملی می‌شود.

به گزارش وقایع خبری نصیری، فرماندار البرز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به خاموشی‌های اخیر برق و لزم صرفه جویی بیشتر شهروندان استان و شهرستان در مصرف حامل‌های انرژی و برق در روز‌های گرم تابستان، تصریح کرد: اقدام‌های عملی برای آگاه سازی، آموزش و اطلاع رسانی عمومی در این زمینه باید بیش از گذشته صورت بگیرد.

فرماندار البرز به در پیش بودن موج پنجم شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: این مرحله نیز بسیار نگران کننده است و در صورت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی شهروندان، به خصوص اصناف، براساس طرح هوشمند مقابله با کووید ۱۹ با متخلفان برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

نصیری با اشاره به برگزاری پیش جلسات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و تلاش مدیران به منظور جذب اعتبارات ملی در کنار اعتبارات شهرستانی تصریح کرد: در صورت جذب نشدن اعتبارات لازم برای فعال سازی طرح‌های شهرستان، به طور قطع در تخصیص اعتبار به ادارات ذیربط، تجدید نظر صورت خواهد گرفت که این مهم در پیش بینی اعتبارات سال جاری نیز لحاظ خواهد شد.