۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده » فرهنگ و هنر » کتاب و ادبیات
  • شناسه : 35383
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵
  • ارسال توسط :
لزوم شناخت سیستم اطلاعات جغرافیایی در طراحی فضای سبز منتشر شد
لزوم شناخت سیستم اطلاعات جغرافیایی در طراحی فضای سبز منتشر شد

لزوم شناخت سیستم اطلاعات جغرافیایی در طراحی فضای سبز منتشر شد

اطلاعات جغرافیایی یا اطلاعات مکانی یکی از مهم ترین و کلیدی ترین منابع مورد نیاز برای مدیریت ، برنامه ریزی و تصمیم گیری است.

کتاب « لزوم شناخت سیستم اطلاعات جغرافیایی در طراحی فضای سبز و پاسخگویی به مشکلات ترافیکی در شهرسازی» از سوی انتشارات رویای آبی چاپ و منتشر شد.

آرش شایسته نیا ، مدیر انتشارات رویای آبی با بیان این خبر به بخش فرهنگ و هنر « وقایع خبری » گفت: این کتاب شامل سه مقاله علمی در حوزه مدیریت شهری است .

وی تصریح کرد: مقاله « اهمیت طراحی فضای سبز در معماری و شهرسازی » نوشته مهندس سید حسین حاجی سید جوادی ، مقاله « سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) » نوشته مهندس احسان زارع و مقاله « پاسخگویی به مشکلات ترافیکی درون شهری با استفاده از رویکرد هم پیمایی » نوشته حسن رجبی است .

شایسته نیا درپایان افزود: این کتاب با قیمت ۵۰ هزار تومان و در ۷۲ صفحه و با شماره شابک ۹۷۸۶۲۲۹۳۲۹۱۲۲روانه بازار کتاب شده است و علاقمندان می توانند جهت دریافت کتاب با شماره ۰۹۱۲۷۸۱۴۸۳۸ تماس حاصل نمایند .

در مقدمه این کتاب آمده است:

در دنیای امروز اطلاعات جغرافیایی یا اطلاعات مکانی یکی از مهم ترین و کلیدی ترین منابع مورد نیاز برای مدیریت ، برنامه ریزی و تصمیم گیری به شمار می رود . اهمین این اطلاعات تا حدی افزایش یافته است که از آن ها به عنوان رکن چهارم در تصمیم گیری یاد می شود .