۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آموزش و پرورش » استان ها » دانش و فناوری » قزوین
  • شناسه : 38980
  • ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱
  • ارسال توسط :
لزوم ایجاد شفافیت در زمینه رتبه‌بندی معلمان قزوینی
لزوم ایجاد شفافیت در زمینه رتبه‌بندی معلمان قزوینی

لزوم ایجاد شفافیت در زمینه رتبه‌بندی معلمان قزوینی

برگزاری جشن‌های دهه فجر، تشکیل کمیته عفاف و حجاب باید در دستور کار معاونت‌های مختلف آموزش و پرورش استان قرار گیرد.

نقی سیاهکلی مرادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین پیش از ظهر امروز دوشنبه در جلسه شورای مدیران و معاونان  اداره‌کل آموزش و پرورش که در محل سالن جلسات شهید قدرت‌الله چگینی اداره کل برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۲۴ دانش‌آموز و یک دانشجومعلم شهید حادثه تروریستی کرمان، گفت: این حرکات ددمنشانه نه تنها موجب سستی ملت ایران نخواهد شد، بلکه موجب اتحاد و همدلی بیشتر نیز خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با توجه به ابهام‌های پدید آمده در حوزه اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان، ایجاد شفافیت در زمینه رتبه‌بندی معلمان باید در دستور کار همه مسئولان نواحی چهارده‌گانه آموزش و پرورش استان قزوین قرار بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت توانمندسازی اولیا در مدارس گفتن: باید با کار تحقیقاتی و نیازسنجی، مشکلات دانش‌آموزان هر منطقه شناسایی و متناسب با آن، دوره‌های توانمندسازی اولیا برگزار شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان قزوین گفت: استفاده از مدرسان متخصص و متعهد باید از مهم‌ترین نکات مورد توجه باشد؛ زیرا در بسیاری از موارد اگر مدرس اطلاعات و دانش کافی نداشته باشد، موجب آسیب بیشتر خواهد شد.

سیاهکالی مرادی بر لزوم رفتار توأم با محبت و احترام با ارباب رجوع و دانش آموزان و تمهید مقدمات برگزاری امتحانات تأکید کرد و ادامه داد: برگزاری جشن‌های دهه فجر، تشکیل کمیته عفاف و حجاب و نگاه ویژه به مدارس شبانه‌روزی باید در دستور کار معاونت‌های مختلف آموزش و پرورش استان قرار گیرد.