۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » خانواده » قزوین
  • شناسه : 14981
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
  • ارسال توسط :
كودكان و نوجوانان نياز به توجه و مهر و محبت دارند
كودكان و نوجوانان نياز به توجه و مهر و محبت دارند

كودكان و نوجوانان نياز به توجه و مهر و محبت دارند

تمام نيازهاي احساسي كودك در خانواده اي تامين مي شود.

به گزارش ” وقایع خبری ” به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی و مسئولان قضایی استان قزوین با حضور در شیرخوارگاه بهزیستی قزوین، از نزدیک با مسئولان بهزیستی و پرسنل مرکز دیدار و نحوه رسیدگی به کودکان حاضر در مرکز بررسی نمودند.
رییس کل دادگستری استان قزوین ضمن مهم برشمردن فعاليت هاي اين ارگان دولتي گفت: ما به عنوان خدمت گزار سعي داریم با تمام توان در امر خدمت‌رساني به اقشار آسيب پذير جامعه كوشا باشیم و این روحیه را بین همکاران خود تقویت نماییم.
مقام ارشد قضایی استان گفت: خدمت رسانی و توجه به این کودکان و نوجوانان یک وظیفه همگانی است و همگان میبایست رسیدگی و توجه به این اشخاص را جز یکی از وظایف اصلی خود قرار دهند زیرا که همه مردم در قبال آنان و جامعه مسئول هستند.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی گفت: لازم است هرچه سریع تر کارگروهی با هدف بررسی رفع موانع فرزندخواندگی و تسهیل فرایند مذکور، کاهش مراقبت های غیر قانونی فرزندخواندگی، گسترش طرح های مختلف نظیر امین موقت بررسی مشکلات قانون موجود تشکیل شود تا به این ترتیب چالش ها و موانع موجود بر سر راه بهزیستی برطرف شوند .
رییس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: كودكان و نوجوانان نياز به توجه و مهر و محبت دارند و زماني كه يك خانواده ي نيازمند فرزند با تمام علاقه ي خود به دنبال فرزند هستند، ميتوان گفت تمام نيازهاي احساسي آن كودك در چنين خانواده اي تامين ميشود همچنين كودكاني كه به هر دليلي داراي والديني هستند كه ممكن است باعث بروز خطراتي براي فرزندشوند، مانند زماني كه پدر و مادر دچار اعتياد بوده و طفل هم در معرض اين معضل قرار دارد، ميتوانند از اين خطر رهايي يافته و در يك خانواده ي مورد اطمینان مراحل رشد و تعالی روحی و جسمانی خود را سپری نماید و آماده ایفا نقش و خدمت در جامعه باشد.