۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرداری » قزوین
  • شناسه : 17568
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
  • ارسال توسط :
قیمت ستاره پونک واقعی نیست !
قیمت ستاره پونک واقعی نیست !

قیمت ستاره پونک واقعی نیست !

می توان پروژه ستاره پونک را ۴۵۰ میلیارد تومان به فروش رساند .

با توجه به غیر واقعی بودن قیمت کارشناسی شده، به صلاح نیست که پروژه ستاره پونک واگذار شود.

فرج اله فصیحی رامندی رییس کمیسیسون مالی_ اقتصادی پارلمان محلی قزوین در جلسه شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری برگزار شد، گفت: با لایحه شهرداری قزوین پیرامون واگذاری پروژه ستاره پونک با قیمت کارشناسی ۳۲۹ میلیارد تومان مخالف هستم؛ چرا که معتقدم قیمت کارشناسی شده واقعی نیست.
وی افزود: می توان این پروژه را با وضعیت موجود ۴۵۰ میلیارد تومان به فروش رساند و از طرفی اگر ملک را نگه داریم، با وجود سود جرایم، ارزش ملک از جریمه بانک بیشتر خواهد بود.
رییس کمیسیون مالی_اقتصادی شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه طی ۵ سال اخیر ارزش این پروژه سه برابر شده است، افزود: بنده با واگذاری این پروژه مخالف هستم؛ چراکه ارزش ملک روز به روز در حال افزایش است و اگر می خواهیم واگذاری انجام شود باید دوباره قیمت گذاری شود و با قیمت فعلی به صلاح نیست پروژه ستاره پونک را واگذار کنیم.
فصیحی رامندی همچنین در خصوص نامه شهرداری قزوین مبنی برافزایش ۲۰۰ درصدی سرمایه در بانک شهر، گفت: در کمیسیون مالی_ اقتصادی با بررسی جوانب کار مقرر شد تا با حضور شهردار قزوین و نماینده شهرداری در بانک شهر این موضوع بررسی و نسبت به آن تصمیم گیری شود.