۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » تهران
  • شناسه : 39862
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۴۲
  • ارسال توسط :
قطع انگشتان پاکبان بی‌گناه در پایتخت
قطع انگشتان پاکبان بی‌گناه در پایتخت

قطع انگشتان پاکبان بی‌گناه در پایتخت

انفجار نارنجک باقی‌مانده از چهارشنبه سوری، انگشتان یک پاکبان را در تهران قطع کرد.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان تهران گفت: ساعت ۶:۳۸ دقیقه صبح امروز یکی از شهروندان در تماس با مرکز ۱۱۵ اورژانس تهران از انفجار و آسیب دیدن شدید یک پاکبان از ناحیه دست خبر داد.

ابوالفضل ماهرخ افزود: با حضور عوامل اورژانس در محل حادثه در خیابان اجاره‌دار مشخص شد نارنجک دستی در دستان یک پاکبان منفجر شده و سبب قطع سه انگشت دست راست این فرد شده است.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان تهران گفت: بلافاصله اقدامات اولیه برای جلوگیری از خونریزی این پاکبان انجام و این فرد ۲۸ ساله برای پیوند سه انگشت قطع شده به بیمارستان امام خمینی انتقال داده شد.

ابوالفضل ماهرخ افزود: این پاکبان درحین نظافت با چند کیسه زباله مواجه شده و مطابق معمول کیسه‌ها را برای انداختن به سطل زباله جمع آوری کرده است، اما داخل این کیسه‌ها چند نارنجک دستی باقی مانده از چهارشنبه‌سوری قرار داشته و متاسفانه حین انتقال این نارنجک‌ها عمل کرده و در دستان پاکبان بی‌گناه منفجر شده است.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان تهران به افراد توصیه کرد اگر همچنان موادمحترقه‌ای را از چهارشنبه‌سوری تاکنون در منزل دارند، آن را در سطل‌های زباله رها نکنند تا شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.