۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 13028
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۹ - ۸:۰۵
  • ارسال توسط :
قضات و وکلا در راس نخبگان قضایی و حقوقی هستند
قضات و وکلا در راس نخبگان قضایی و حقوقی هستند

قضات و وکلا در راس نخبگان قضایی و حقوقی هستند

سلامت کاری از موضوعاتی است که باید به آن توجه ویژه داشت.

نشست رییس کل دادگستری و مسئولان قضایی با کانون وکلای استان قزوین انجام گردید
به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی گفت: امیدواریم دستگاه قضا و کانون وکلا که دو نهاد بسیار ارزشمند و موثر در جریان دادرسی عادلانه اند بتوانند بیش از گذشته در راستای احقاق حق و به پرواز درآوردن پرنده عدالت همکاری کنند و تعاملی سازنده، منطقی و قانون مدار داشته باشند.
مقام ارشد قضایی استان با بیان اینکه سلامت کاری از موضوعاتی است که باید به آن توجه ویژه داشت، افزود: وکیل با سوگندی که می‌خورد مقید و ملتزم به رعایت کلیه قوانین است، بنابراین آگاهی نسبت به نظامات و پرهیز از رفتار خلاف آن در ارتقاء امنیت شغلی و جایگاه وکیل در جامعه پیرامون خود (محاکم، مراجع ذی‌صلاح، موکلین و…) دارای اهمیت خاصی است.
وی تصریح نمود: جهت کلی حضور وکیل بیشتر در راستای کشف حقیقت، روشن شدن موضوع، تسریع در رسیدگی و جلوگیری از اطاله دادرسی است.
رییس کل دادگستری کل استان قزوین گفت: قضات و وکلا در راس نخبگان قضایی و حقوقی هستند و یک بال پرنده عدالت قضات و بال دیگر وکلا و هر دو به دنبال میوه شیرین عدالت و احقاق حق اند.
وی در پایان اظهار داشت: امروز دادرسی الکترونیک و دسترسی آسان مردم به دستگاه قضا از تاکیدات ریاست قوه قضاییه به مسئولان قضایی است و ما به دنبال کاهش مراجعات وکلا و مردم به مراجع قضایی هستیم.