۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 37491
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷
  • ارسال توسط :
قزوین یکی از استان های امن  برای سرمایه‌گذاری است
قزوین یکی از استان های امن  برای سرمایه‌گذاری است

قزوین یکی از استان های امن برای سرمایه‌گذاری است

ما به دنبال توسعه گردشگری طبیعی، تاریخی و درمانی در قزوین هستیم.

علی رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در نشست مشترک مسئولان اقتصادی استان با هیئت اقتصادی اقلیم کردستان عراق که در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد گفت: قزوین یکی از استانهای امن برای سرمایه‌گذاری است واز تجار اقلیم کردستان عراق دعوت می‌کنیم بدون واسطه با واحدهای صنعتی قزوین در ارتباط باشند و برای توسعه صادرات اقدام کنند.

رحمانی بیان کرد: امیدوارم این جلسه و سفر مقامات اقلیم کردستان زمینه ساز برقراری ارتباط بیشتر بین سرمایه‌گذاران عراق با تولیدکنندگان قزوین شود.

وی یادآورشد: قزوین در ردیف ۵ استان برتر تولیدی کشور است و در تولید محصولاتی مانند مرغ، گوشت قرمز و صیفی جات سرآمد است و این ظرفیت می تواند مورد توجه بازرگانان اقلیم کردستان قرار گیرد.

رحمانی تصریح کرد: استان قزوین در حوزه سرمایه‌گذاری ظرفیت‌های مغفول مانده دیگری مانند گردشگری تاریخی، گردشگری طبیعی و گردشگری درمانی دارد و از مردم اقلیم کردستان عراق دعوت می‌کنیم ضمن سفر به قزوین از ظرفیت‌های گردشگری موجود استفاده کنند زیرا ما به دنبال توسعه گردشگری طبیعی، تاریخی و درمانی در قزوین هستیم و زیرساخت‌های آن را تقویت خواهیم کرد.

گفتنی است: انعقاد قرارداد شرکت سهیل گاز با یکی از تجار هیئت تجاری اقلیم کردستان عراق از جمله قراردادهای عملیاتی است که در جریان برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی استان قزوین در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی روی داد.