۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » صنعت، معدن و تجارت » قزوین
  • شناسه : 30607
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹
  • ارسال توسط :
قزوین بدنبال میزبانی از تیم های شرکت کننده در مسابقات جام جهانی قطر است
قزوین بدنبال میزبانی از تیم های شرکت کننده در مسابقات جام جهانی قطر است

قزوین بدنبال میزبانی از تیم های شرکت کننده در مسابقات جام جهانی قطر است

قزوین یکی از هفت استان منتخب کشور است که تیم های میهمان در جام جهانی قطر را برای سفر به ایران دعوت و میزبانی خواهد کرد.

سی و هشتمین نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین به ریاست مهدی بخشنده به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

مهدی بخشنده در این نشست اظهارداشت: در سال آخر فعالیت این دوره از هیئت نمایندگان اتاقهای بازرگانی سراسر ایران به نظر می رسد یک سری کارهای انتخاباتی در سطح کشور شروع شده و بعضی از اعضای اتاق ها کار انتخاباتی را زود هنگام  آغاز کرده اند در حالی که انتظار می رود اتاق ها در کنار هم باشند و علیه هم موضع گیری نکنند.

3333 - Copy

رئیس پارلمان بخش خصوصی استان با اشاره به گزارش تصویری فعالیتهای دوماهه اتاق بازرگانی قزوین افزود: آنچه در توان داشتیم خالصانه ارائه کرده ایم و در ادامه نیز همین رویکرد را خواهیم داشت تا کارها به سامان برسد.

وی یادآورشد: در سفر رئیس جمهور به استان قزوین  دو محور اساسی اصل ۴۴ قانون اساسی و لزوم تغییر در نحوه واگذاری ها و مالیات بر ارزش افزوده واحدهای تولیدی و هزینه کرد آن در استان را مطرح کردیم که خوشبختانه با استقبال و دستور ایشان به وزرای اقتصادی همراه شد.

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین بیان کرد: خوشبختانه ساختمان جدید اتاق بازرگانی قزوین با پیشرفت ۹۴ درصد در حال تکمیل  شدن است و در ماههای آینده بیشتر طبقات آن قابل بهره برداری  خواهد شد و این کار مهم با بهره گیری ازظرفیتها و نیروهای بومی انجام شده است.

بخشنده گفت: قزوین یکی از هفت استان منتخب کشور است که تیم های  میهمان در جام جهانی قطر را برای سفر به ایران دعوت و میزبانی خواهد کرد و امیدواریم غرفه استان قزوین در دوحه نیز  با مشارکت  اتاق بازرگانی برپا شود.

دراین نشست اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی استان دیدگاههای خود را در خصوص مشکلات واحدهای راکد صنعتی، کشاورزی و چگونگی احیای این واحدها بیان کردند.