۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 18140
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
  • ارسال توسط :
قزوین استانی پرظرفیت اما محروم  است
قزوین استانی پرظرفیت اما محروم  است

قزوین استانی پرظرفیت اما محروم است

در استان شاید بر روی برخی مسائل سیاسی اختلاف نظر وجود داشته باشد اما همه بر سر منافع مردم تعامل داریم .

وقایع خبری– با پیام حسن روحانی ریییس جمهور روز پنجشنبه سه پروژه عمرانی کمربندی نسیم شمال، رمپ های جنوبی پروژه تقاطع یادگار امام (ره) و فرهنگسرای میعاد به بهره برداری رسید.

برای ساخت و تکمیل این سه پروژه بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

لطف‌اله سیاهکلی در آئین افتتاح سه پروژه عمرانی شهرداری قزوین گفت: افتتاح نسیم شمال به شیوه نوین کاری ارزشمند و قابل تقدیر بود و امیدواریم در محورهای دیگر استان نیز شاهد استفاده از این تکنولوژی برای ارائه خدمات بهتر به مردم باشیم.

وی افزود: در استان شاید بر روی برخی مسائل سیاسی اختلاف نظر وجود داشته باشد اما همه بر سر منافع مردم تعامل داریم و هیچ اختلافی وجود ندارد.

هدایت اله جمالی پور نیز در این آئین گفت : افتتاح پروژه نسیم شمال که از مناقشه‌های جدی استان قزوین بود و برای مردم نیز مشکلاتی را ایجاد کرده بود قابل تقدیر است.

وی افزود: اهمیت این پروژه به قدری است که در همین چند روز بازگشایی مسیر همه مردم رضایتمندی خود را اعلام کرده‌اند.

استاندار قزوین احداث فرهنگسرا در محله محروم عارف را نیز اقدامی ارزشمند دانسته و عنوان کرد: باید برای کسب رضایتمندی بیشتر مردم فرصت‌ها را شناخته و با مدیریت منابع خدمات مناسب به مردم ارائه کنیم.

استاندار قزوین عنوان کرد: تعامل خوبی در استان وجود دارد و بین مدیران برای حل مشکلات مردم و تعامل و همکاری یک فهم و درک مشترک وجود دارد.

وی با بیان اینکه در جهت منافع مردم باید همه چیز عقلانی باشد خاطرنشان کرد: قزوین استانی پرظرفیت اما محروم است و بودجه ما بسیار پایین است.

جمالی پور در سخنان خود پایان یادآور شد: برای خدمت به مردم از همگرایی همه سود خواهیم برد و می‌توانیم همراهی مردم را در کنار خودمان داشته باشیم.

سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین نیز در این مراسم با تبریک روز حمل و نقل گفت: با اشاره به روز ملی حمل و نقل عنوان کرد: ۲ پروژه از ۳ پروژه‌ای که امروز شهرداری قزوین افتتاح کرد در ارتباط با مسائل ترافیکی و بهبود عبور و مرور شهری بود.

وی با تاکید بر این نکته که بسیاری از پروژه‌های مربوط به عبور و مرور در حیطه مسئولیت شهرداری قزوین نیست، گفت: اولویت ما رفاه شهروندان و رضایتمندی آنهاست و به همین دلیل همه حوزه‌های عمرانی ورود کردیم تا نیاز شهروندان را برطرف کنیم.

شهردارقزوین در ادامه اظهاراتش به افتتاح نخستین فاز کمربندی نسیم شمال اشاره و بیان کرد: فاز اول این پروژه به طول هزار و ۸۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح شده است».

طاهرخانی همچنین به افتتاح رمپ جنوب شرقی و جنوب غربی پروژه یادگار امام (ره) تآکید کرد: این رمپ به منظور ساماندهی ورودی شهر احداث شده است. رمپ های B,A و C تا حد زیادی رشد فیزیکی داشته و رمپ و لوپ D نیز زیر بار سنگین ترافیکی قرار دارد».

به گفته شهردار قزوین این پروژه که با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال در حال تکمیل است، در حوزه وظایف شهرداری قرار ندارد، اما شهرداری قزوین در راستای تأمین رفاه شهروندان به این موضوع ورود کرده است.

شهردار قزوین در پایان یادآور شد: فرهنگسرای کیمیا در ۱۸۰۰ مترمربع و زیر بنای ۴۷۲ متر در ۲ طبقه و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در محله عارف به عنوان یکی از محله‌های کم برخوردار شهر قزوین به بهره برداری رسیده تا شاهد توزیع عادلانه خدمات در مناطق مختلف شهر قزوین باشیم. این پروژه که دارای امکاناتی از قبیل کلاس‌های آموزشی، سالن جلسات و اتاق مادارن و کودکان است.