۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 32119
  • ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۴۷
  • ارسال توسط :
قران برای رسیدن به کرامت درس های زندگی دارد
قران برای رسیدن به کرامت درس های زندگی دارد

قران برای رسیدن به کرامت درس های زندگی دارد

بیش از ۲۴۵ هزار دانش آموز استان قزوین تحصیل علم و دانش را آغاز کردند.

سال تحصیلی ۱۴۰۲_ ۱۴۰۱ با شعار” مهری با نشاط با رویکرد اسلامی، تحول آفرین و دانش بنیان ” با نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت به صورت نمادین در هنرستان شهید چمران قزوین برگزار شد.

قرآن بهترین گنجینه برای رسیدن انسانها به کرامت و سعادت است

در این مراسم که با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، اعلایی استاندار قزوین، حجت‌الاسلام علی لطیفی رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان، مسئولان و مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد دانش آموزان استان قزوین سال تحصیلی جدید را آغاز کردند. 

آیت الله عبدالکریم عابدینی دراین مراسم گفت: دین مداری مهم است و خداوند که می خواهد مسیر موفقیت را نشان دهد  اولین گام دین مداری است و اولین آیه صادر شده با علم و دانش است .

وی افزود: عالم همه تجلی خداست و مگر می شود بدون ارتباط با خدا به مخلوقات الهی دست یافت و مکشوفات و مخلوقات را شناخت.بسیاری از دانشمندان جهان به خداوند اعتقاد راسخ دارند و باید دانست همه ما خالق داریم و باید در آن تامل کنیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین بیان کرد: برخی تفکرات غربی اصرار دارند که القا کنند که ما اتفاقی بدنیا آمده ایم در حالی که خداوند برای ما شناسنامه تعریف کرده است و آموزش دینی داریم که به ما می گوید ما مخلوق خدا هستیم و بندگی می کنیم تا به تقوا و به دانایی و توانایی برسیم. 

وی تصریح کرد: ما دنبال کرامتیم و کتاب قران برای تعلیم شماست و قران برای رسیدن به کرامت درس های زندگی دارد که اگر به آن عمل کنیم به سعادت می رسیم. وی بیان کرد: دین مانند زمین و تفکر مانند نهال است و باید بستر این تفکر را مهیا کنیم. 

در سال تحصیل جاری بیش از ۲۴۵ هزار دانش آموز استان قزوین در بیش از ۹۳۵۶ کلاس درس، تحصیل علم و دانش را آغاز کردند.