۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 12934
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷
  • ارسال توسط :
قرار نیست از وزارتخانه ای برای رسانه‌های ما در استان تصمیم گیری کنند
قرار نیست از وزارتخانه ای برای رسانه‌های ما در استان تصمیم گیری کنند
نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی:

قرار نیست از وزارتخانه ای برای رسانه‌های ما در استان تصمیم گیری کنند

جایگاه خبرنگاران باید از سوی همه مدیران جدی گرفته شود.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: محدودیت ایجاد شده برای خبرنگاران در سفرهای مسئولان کشوری و استانی منطقی نیست و شفافیت و عدالت رسانه‌ای باید رعایت شود.

لطف الله سیاهکلی با بیان مطلب فوق تصریح کرد : در نشست خبری هفته گذشته خود مطلع شدم که در سفرهای مسوولان کشوری به استان قزوین ، دعوت از خبرنگاران و همراهی آنان با مسوولان کشوری به صورت گزینشی انجام می شود که شائبه برانگیز است .

وی بیان کرد: در اطلاع رسانی باید شفافیت باشد و نمی‌توان برخی را از کسب خبر منع کرد یا گزینشی نسبت به خبرنگاران برخورد کرد .

سیاهکلی تصریح کرد: البته موضوع کرونا شاید در برخی مواقع محدودیت ایجاد کند که افراد کمتری در مراسم حضور داشته باشند اما این موضوع نباید بهانه‌ای برای بی توجهی به حق و حقوق خبرنگاران باشد.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اخیراً در تماسی که برخی خبرنگاران داشتند گلایه کردند که در سفر وزیر صنعت که قرار است به زودی انجام شود تعداد محدودی از خبرنگاران دعوت شده اند که من هم به این موضوع ایراد دارم و انتقاد خبرنگاران مطبوعاتی را وارد می دانم و پیگیر هستیم تا این موضوع حل شود.

سیاهکلی گفت: گویا در پاسخ به این موضوع اعلام شده دفتر وزارت صمت این محدودیت را اعمال کرده که اگر این گونه باشد باز هم ایراد دارد و قرار نیست از وزارتخانه ای برای رسانه‌های ما در استان تصمیم گیری کنند.

وی اظهار داشت: موضوع حضور رسانه‌ها در رویدادهای استانی و کشوری باید ساماندهی شود و در صورت محدودیت به گونه‌ای برنامه ریزی شود که در هر سفر یا رویداد مهم بخشی از خبرنگاران مطبوعات به صورت نوبتی حضور پیدا کنند تا بتوانند رسالتشان را انجام دهند.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جایگاه خبرنگاران باید از سوی همه مدیران جدی گرفته شود و ما از رسانه‌ها برای اطلاع رسانی به خوبی استفاده کرده و به شفافیت در این راه کمک کنیم.