۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » بهداشت و درمان » قزوین » نظام سلامت
  • شناسه : 16743
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
  • ارسال توسط :
قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا در شهرستان قزوین راه اندازی شد
قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا در شهرستان قزوین راه اندازی شد

قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا در شهرستان قزوین راه اندازی شد

نسبت به فرهنگ سازی و کنترل رفتار مردم و ریشه کنی ویروس کرونا اقدام خواهد شد.

وقایع خبری -فرماندار شهرستان قزوین گفت: به منظور تشدید نظارت و بازرسی در کنترل بیماری کرونا، قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا در این شهرستان راه اندازی شد.

قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا در شهرستان قزوین راه اندازی شد

محمد شفیعی، فرماندار شهرستان قزوین گفت: قزوین در وضعیت قرمز قرار گرفته است و با راه اندازی قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا در فرمانداری قزوین امیدواریم نظارت و کنترل‌ها تشدید شده و وضعیت عادی شود.

فرماندار قزوین گفت: شهرستان قزوین در اجرای این طرح به سه منطقه تقسیم شده و هر منطقه چند ناحیه و محله را شامل می‌شود و با بکارگیری نیرو‌های آموزش دیده نسبت به فرهنگ سازی و کنترل رفتار مردم و ریشه کنی ویروس اقدام خواهد شد.

شفیعی اضافه کرد: منطقه یک به چهار ناحیه تقسیم شده که ۱۳ بلوک و محله در آن تحت پوشش قرار دارد و ۳۹ نفر در قالب تیم‌های بهداشتی، کارشناسی و نظارتی در امور نظارت خواهند کرد.

وی بیان کرد: در منطقه دو هم دو ناحیه آزادگان و شهید بابایی و ۱۴ بلوک و ۳۹ نیرو پیش بینی شده که تا ۶۵ نفر قابل افزایش است و در منطقه سه ۴ ناحیه و ۱۱ بلوک داریم که تعداد نیرو‌ها ۳۳ تا ۵۵ نفر خواهند بود.

شفیعی اظهارداشت: تاکنون ۱۲۲ نفر به فرمانداری معرفی شده و از سوی شبکه بهداشت، آموزش و پرورش و هلال احمر و دستگاه قضایی و نیروی انتظامی برای همکاری اعلام آمادگی شده است که در این راستا از انجمن‌ها و سمن‌ها انتظار همکاری بیشتری داریم.

فرماندار شهرستنان قزوین اضافه کرد: ۵۰۰ نفر در قرارگاه فعالیت خواهند کرد که همه آن‌ها تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت و مواد بهداشتی مورد نیاز آن‌ها از جمله ماسک و مواد ضد عفونی تامین خواهد شد.