۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » پاسخ مسئولین » سپاه » قزوین
  • شناسه : 13846
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳
  • ارسال توسط :
قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا الگوی برجسته خودباوری است
قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا الگوی برجسته خودباوری است

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا الگوی برجسته خودباوری است

قرارگاه خاتم الانبیا (ص) جزو مجموعه‌هایی است که با جدیت مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا الگوی برجسته و شاخص خودباوری و تکیه بر توانمندی‌های داخلی است .

آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار با سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) به عنوان الگوی میدانی امید و خودباوری و تکیه بر توانمندی‌های داخلی در میان اقشار مردم شناخته شده است.

وی تصریح کرد: این قرارگاه پایگاه بزرگ و گسترده توانمندسازی استعداد و ظرفیت‌های کشور است که استعداد جوانان این سرزمین را به خوبی به کار گرفته و برای رشد و بالندگی اقتصادی جامعه با جدیت تلاش می‌کند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: فعالیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) میزان زیادی از کارهای زمین مانده کشور را در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، راه سازی، معدن و عرصه‌های دیگر اقتصادی عهده دار شده و در حال پیشرفت است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: با موهبت‌هایی که خدای متعال به کشور ما داده در کنار استعدادهای انسانی، مشکلات بیکاری و نیازمندی برازنده این کشور نیست و کارهای شما مردم را امیدوار کرده که با پیوند موهبت‌ها و استعدادهای انسانی، گرفتاری‌های ناشی از فقر و مشکلات معیشتی را از میان بردارید.

وی یادآور شد: قرارگاه خاتم الانبیا (ص) جزو مجموعه‌هایی است که با جدیت مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند؛ همانطور که در دفاع مقدس فرمایشات امام خمینی (ره) را با جدیت دنبال می‌کرد.

آیت‌الله عابدینی با تأکید بر اینکه برای شکستن تحریم‌ها، نگاه‌ها به دستان توانمند شما عزیزان است، گفت: نگاه و اندیشه‌های موجود در قرارگاه سازندگی خاتم همان رویکرد و اندیشه‌ای است که می‌تواند حصر تحریم را بشکند و همانطور که در جهاد دفاعی موفق عمل کرد، در جهاد اقتصادی نیز موفق عمل کند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: خدا فرموده کار خوب، کلمه‌الله است و از ناحیه خدا رشد و بالندگی پیدا می‌کند و همه جا بال می‌گسترد و ثمره و میوه می‌دهد و کمک می‌کند تا انسان‌ها با کرامت زندگی کنند و فعالیت‌های شما عزیزان در راستای همین کلام الهی قرار دارد.

وی بیان کرد: اعتقاد داریم با تفکر قرارگاه خاتم الانبیا (ص) می‌توانید ایران را بسازید و لازم است این تفکر سازندگی در تمام جبهه مقاومت گسترش پیدا کند و ان‌شاءالله شاهد رشد و شکوفایی در گستره جبهه مقاومت باشیم.