۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 31229
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۰:۳۶
  • ارسال توسط :
قرآن و  اهل بیت دو گوهر ارزشمندی است که از سوی پیامبر به یادگار گذاشته شد
قرآن و  اهل بیت دو گوهر ارزشمندی است که از سوی پیامبر به یادگار گذاشته شد

قرآن و اهل بیت دو گوهر ارزشمندی است که از سوی پیامبر به یادگار گذاشته شد

از نفرات برتر رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ 10 و 20 جزء قرآن کریم در بخش خواهران و برداران تجلیل شد.

همزمان با آغاز دهه ولایت و امامت محفل انس با قرآن کریم با تلاوت قاری بین المللی استاد حامد شاکرنژاد و قاریان ممتاز استانی عصر یکشنبه در امامزاده حسین ( ع) قزوین برگزار شد.

در این مراسم که حجت الاسلام نوروزی معاون فرهنگی اوقاف استان و حجت الاسلام کریمی مدیراوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین و علاقمندان به قرآن کریم نیز حضور داشتتد مراسم تجلیل از نفرات برتر چهل و پنجمین دوره شهرستانی مسابقات قرآن کریم نیز برگزار شد.

حجت الاسلام کریمی رئیس اوقاف شهرستان قزوین در این مراسم عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت را تبریک گفت و اظهارداشت: قرآن و اهل بیت دو گوهر ارزشمندی است که از سوی پیامبر به یادگار گذاشته شد و باید از آن صیانت کنیم.

وی اضافه کرد: در موضوع ولایت همه مومنان و مسلمانان از بذل جان و مال دریغ نمی کنند اما به نظر می رسد قرآن کمی مهجور مانده و با کمک قاریان و حافظان باید از این وضعیت خارج شود.

حجت الاسلام کریمی تصریح کرد: ضمن آنکه به قاریان و حافظان افتخار می کنیم اما از آنها انتظار داریم در کنار تلاوت این کتاب آسمانی حتما در آیات آن اندیشه کرده و دستورات قرآنی را در زندگی پیاده کنند. 

مدیر اوقاف شهرستان قزوین یادآورشد: مسابقات قرآن کریم در سراسر کشور برگزار شد و در استان نیز در مرحله شهرستانی شاهد حضور بیش از ۴۵۰ نفر از شهرستانهای آبیک و قزوین بودیم که برگزیدگان این دوره به مرحله استانی و سپس کشوری راه خواهند یافت.

وی اظهارداشت: باید شرکت کنندگان از این مسابقات برای تعالی و ارتقای جایگاه خود بخوبی استفاده کنند و مسیر رشد و ترقی را بسرعت طی کنند.

حجت الاسلام کریمی اضافه کرد: قرآن برنامه زندگی است و قاریان باید از آن برای بهبود زندگی خود بهره بگیرند تا بتوانیم در مسیر قرآن و اهل بیت حرکت کنیم.

در این مراسم استاد حامد شاکرنژاد آیاتی از کلام روحبخش قرآن مجید را با تلاوتی زیبا و دلنشین قرائت کرد که با تحسین شرکت کنندگان روبرو شد.

در ادامه این مراسم از نفرات برتر رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۱۰ و ۲۰ جزء قرآن کریم در بخش خواهران و برداران تجلیل شد.