۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 33434
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
  • ارسال توسط :
قرآن در همه جای زندگی ما وجود دارد
قرآن در همه جای زندگی ما وجود دارد

قرآن در همه جای زندگی ما وجود دارد

در دفاع مقدس تربیت یافتگان قرآن توانستند بی بدیل ترین نبرد و دفاع از آرمانها و آروزهای بزرگ ملت را به نمایش بگذارند.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی ،فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در حاشیه بازدید از چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان قزوین در جمع خبرنگاران گفت: انقلاب اسلامی در این ۴۳ سال صدا، پیام و مفاهیم قرآن را از دل کتابخانه ها به دل جامعه آورد تا آرزوی مفسران بزرگ قرآن که می‌خواستند تفسیرهای آنان در دل جامعه عینیت پیدا کند محقق شود.

بشر به قرآن و مفاهیم عملی آن احتیاج دارد

وی با بیان اینکه قرآن امروز با ملت عزیز ایران و مجاهدت‌های مجاهدینش جهانی شد، افزود: در دفاع مقدس تربیت یافتگان قرآن توانستند بی بدیل ترین نبرد و دفاع از آرمانها و آروزهای بزرگ ملت را به نمایش بگذارند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: قرآن در همه جای زندگی ما وجود دارد و امروز نیز مثل آن گذشته پر افتخار به قرآن و مفاهیم عملی آن احتیاج داریم.

وی با بیان اینکه امروز مفاهیمی همچون ایمان، اعتماد و هویت در میان بشر گم شده است، تصریح کرد: قرآن با باورهای آسمانی که پیش روی ما گذاشته به ما هویت داده است.

رفیعی در پایان یادآور شد: به برگزاری این مسابقات و برنامه‌های قرآنی در سطح استان نیاز داریم و امیدواریم همه ما در مکتب قران بزرگ شده و به مفاهیم آن عمل کنیم.

این دوره از مسابقات با میزبانی قزوین و با همت اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین درحال برگزاری است .