۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار بین المللی » اخبار ملی » ارتش » جامعه » سپاه » نیروهای مسلح
  • شناسه : 7441
  • ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۸:۱۰
  • ارسال توسط :
اقدامی که سحرگاه امروز صورت گرفت اقدام اولیه است
اقدامی که سحرگاه امروز صورت گرفت اقدام اولیه است

اقدامی که سحرگاه امروز صورت گرفت اقدام اولیه است

مقامات آمریکا باید جلوی شرارت‌ها و جنایت‌های آقای ترامپ را بگیرند

وقایع خبری به نقل از دفاع مقدس : اسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله در گفت‌وگویی در مورد گام نخست پاسخگویی ایران به جنایت تروریستی آمریکا در پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق اظهار داشت: همانطور که گفته شده بود ما هیچ موقع حرفی که عمل نکنیم، نمی‌زنیم و اقدامی که سحرگاه امروز صورت گرفت اقدام اولیه است. آمریکایی‌ها باید بدانند که باید منطقه را ترک کنند.

اقدام سحرگاه سپاه، «اقدام اولیه» است/آمریکایی‌ها را رها نمی‌کنیم

وی خطاب به مقامات آمریکایی گفت: مقامات آمریکا باید جلوی شرارت‌ها و جنایت‌های آقای ترامپ را بگیرند و خیال نکنند اینجا میدان قماربازی است. اینجا میدان حضور انسان هاست، نه میدان قماربازی. مقامات آمریکایی باید به ترامپ فشار بیاورند از اقدامات شرورانه خود دست بردارند وگرنه نیرو‌های آن‌ها در منطقه آسیب می‌بینند. دست به هر حرکتی بزنند حتماً بدانند که کمتر از آن را پاسخ نخواهم داد.

جانشین قرارگاه ثارالله اظهار داشت: مقامات آمریکا باید به فکر نیرو‌های خود باشند و هزاران کیلومتر آن طرف‌تر نشینند و نیروهایشان را زیر آتش نیرو‌های ما قرار دهند. آمریکایی‌ها باید منطقه را خالی کنند، این خواسته اول شهید سپهبد قاسم سلیمانی بود و بدانند که ما آمریکایی‌ها را رها نخواهیم کرد.