۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 19987
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
  • ارسال توسط :

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در افتتاح نمایشگاه دائمی دستاوردهای سازمان انرژی اتمی در قزوین گفت: سفارش دین، دست‌یابی به قدرت در تمام عرصه‌هاست.

به گزارش ” وقایع خبری” به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در مراسم افتتاح نمایشگاه دائمی دستاوردهای سازمان انرژی اتمی که در سرای سعدالسلطنه قزوین و با حضور دکتر علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار شد،گفت” آقای دکتر صالحی، دانشمند معزز، مکرم و تأثیرگذار در عرصه‌های بین‌المللی هستند و با این اقدام نور امید و نشاط را در قزوین و در کشور به ارمغان آوردند.

آیت الله عابدینی تصریح کرد: نمایشگاهی که برپا شده است در ایجاد انگیزه برای جوانان و شور و نشاط علمی، خلاقیت و نوآوری، اسوه و الگو قرار دادن دانشمندان، بسیار تأثیرگذار است و از همه متولیان امر قدردانی می‌کنیم.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: حضرت ابراهیم (ع) وقتی خانه کعبه را می‌ساخت، قرار بود شهری ساخته شود، حضرت از خداوند می‌خواهد خدایا اینجا را شهری امن قرار بده و این موضوع را از نیازمندی‌های دیگر مهمتر معرفی کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: قبل از هر چیزی در کشور موضوع امنیت حائز اهمیت است، امینت نیازمند قدرت و قوت است و اینکه فرمود «وَ اَعِدّوا لَهُم مَااستَطَعتُم مِن قُوَّة» قدرت نظامی، موشکی و دفاعی را مورد توجه قرار داده است.

وی افزود: در دین اسلام سفارش شده است که علم نیز باید با قدرت دنبال شود، معیشت مردم به جد مورد توجه دست‌اندرکاران باشد و در همه عرصه‌ها باید قدرتمند باشیم و الحمدالله قدرت و عزت کشور و انقلاب ارتقا می‌یابد.