۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 26698
  • ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۵۶
  • ارسال توسط :
قاچاقچی موتور سیکلت در قزوین  ۸۵۰ میلیون  ریال جریمه شد
قاچاقچی موتور سیکلت در قزوین  ۸۵۰ میلیون  ریال جریمه شد

قاچاقچی موتور سیکلت در قزوین ۸۵۰ میلیون ریال جریمه شد

در هفته گذشته 117 پرونده تخلف جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات ارجاع شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین از محکومیت ۸۵۰میلیون ریالی قاچاقچی موتور سیکلت در قزوین خبر داد.

به گزارش “وقایع خبری ” روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان قزوین، هوشنگ محمدی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین با دریافت گزارش در مورد نگهداری یک دستگاه موتور سیکلت قاچاق در یک فروشگاه، موفق به کشف آن شدند و با تشکیل پرونده، رسیدگی به تخلف در تعزیرات حکومتی آغاز شد.

محمدی افزود: شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز این اداره کل، پس از احراز تخلف، علاوه بر ضبط کالا متهم را به پرداخت ۸۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم نمود.
لازم بذکر است در ادامه بازدیدها ونظارت از بازرسی هادر راستای تحول سازمان تعزیرات و حمایت از حقوق مصرف کنندگان ، از یک کارخانه تولید محصولات باغی در استان بازدید بعمل و چگونگی روند تولید توزیع و فروش بررسی شد. همچنین یک کارگاه تولید ماسک که بدون داشتن پروانه بهره برداری اقدام به تولید ماسک می نمود بازرسی شد و بیش از ۱۸۰۰۰عدد ماسک پس از سیر اقدامات قانونی به ستاد اموال تملیکی تحویل گردید. همچنین در هفته گذشته ۱۸ اکیپ گشت سیار با حضور دستگاههای بازرسی و متولی نظارت همراه با قاضی تعزیرات حکومتی اداره کل برگزار شده که ۱۱۷ پرونده تخلف جهت رسیدگی به این اداره کل ارجاع شده است.