۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » اصفهان
  • شناسه : 37186
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
  • ارسال توسط :
قاتل مسلح ۲ مأمور نیروی انتظامی را در اصفهان به شهادت رساند
قاتل مسلح ۲ مأمور نیروی انتظامی را در اصفهان به شهادت رساند

قاتل مسلح ۲ مأمور نیروی انتظامی را در اصفهان به شهادت رساند

مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر شهیدان گرانقدر متعاقبأ اطلاع رسانی خواهد شد.

استوار امیر حسین زاده احمدی و گروهبان یکم محمد احسان شفیعی مأموران کلانتری ۱۶ فرماندهی انتظامی اصفهان در درگیری با یک قاتل مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

سردار محمدرضا هاشمی‌فر جانشین فرمانده انتظامی استان اعلام کرد: عصر روز جمعه ۲۷ مردادماه در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی مسلح در خیابان شیخ صدوق اصفهان اقدام به تیراندازی و قتل یک شهروند کرده است، به سرعت مأموران کلانتری ۱۶ در محل حضور یافتند که فرد مسلح به محض مشاهده مأموران اقدام به تیراندازی به سمت آن‌ها کرد.

وی افزود: در نهایت با اقدام سریع ماموران انتظامی حاضر در صحنه، قاتل مسلح در درگیری مسلحانه با پلیس به هلاکت رسید و ۲ نفر از ماموران انتظامی نیز به شدت مجروح شده و جهت مداوا به مرکز درمانی منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: استوار یکم امیر حسین‌ زاده احمدی و گروهبان یکم محمداحسان شفیعی از ماموران شجاع کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل آمدند.

سردار هاشمی‌فر ضمن تبریک و تسلیت شهادت این ماموران وظیفه‌شناس به خانواده شهیدان والامقام، همرزمان وی و عموم مردم استان اصفهان خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر شهیدان گرانقدر متعاقبأ اطلاع رسانی خواهد شد.