۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 20699
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
  • ارسال توسط :
قاتل خاموش جان دختر نوجوان را گرفت
قاتل خاموش جان دختر نوجوان را گرفت

قاتل خاموش جان دختر نوجوان را گرفت

در این حادثه سه عضو خانواده جان سالم به در بردند و روانه بیمارستان بوعلی شدند.

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: یک دختر ۱۴ ساله در محمودآباد نمونه قزوین بر اثر استشمام گاز مونواکسید کربن جان باخت.

به گزارش “وقایع خبری” سهیل سلطانی در تشریح این خبر گفت : در پی تماس با مرکز کنترل و هدایت عملیات اورژانس قزوین مبنی بر مسمومیت با گاز در شهر محمودآباد نمونه، متخصصان اورژانس با ۲ دستگاه آمبولانس از پایگاه صفا و آقابابا به محل حادثه اعزام شدند و پس از بررسی محل، چهار نفر از اعضای یک خانواده را که دچار مسمومیت با گاز شده بودند، معاینه کردند.

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان اضافه کرد: کارشناسان اورژانس پس از حضور در محل حادثه با یک کودک ۱۴ ساله که علائم حیاتی نداشت روبه رو شدند که سریعا اقدامات درمانی را برای احیای مددجو آغاز کردند ولی متاسفانه نتیجه‌ای در پی نداشت.

سلطانی ادامه داد: سه مصدوم دیگر نیز با انجام اقدامات درمانی به بیمارستان بوعلی سینای قزوین انتقال یافتند و متوفا نیز تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل شد.

وی با بیان اینکه علت حادثه توسط عوامل آتش نشانی در حال بررسی است، گفت: گاز مونواکسیدکربن، گازی بی بو و بی رنگ است و شهروندان در صورت احساس گازگرفتگی با علایمی از قبیل سردرد، سرگیجه و حالت تهوع باید فوراً دربها را باز کنند و ضمن استشمام هوای آزاد با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند.