۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رادیو و تلویزیون » فرهنگ و هنر
  • شناسه : 30578
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
  • ارسال توسط :
«قاب رفاقت» را در شبکه قزوین ببینید
«قاب رفاقت» را در شبکه قزوین ببینید

«قاب رفاقت» را در شبکه قزوین ببینید

این مجموعه داستانی به تهیه کنندگی فاطمه باقری به مدت ۳۰ دقیقه به زودی روی آنتن می رود.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین به وقایع خبری گفت: ؛ مجموعه تلویزیونی «قاب رفاقت» با ساختار داستانی در صدا و سیمای مرکز قزوین در حال تولید است.

علی رحیمی گفت: مجموعه تلویزیونی «قاب رفاقت» داستان یک پسر (دهه نودی ) به نام امین را روایت می کند که به اصرار پدرش به شغل مدلینگ مشغول شده است، در صورتی که علاقه او به حرفه پدربزرگ اش یعنی عکاسی است. در طول داستان پیشامدی برای امین رخ میدهد که به همراه دوستش رایان درصدد حل مشکل برمی آیند که با مادربزرگی (مادر شهید برمایون) آشنا میشوند و….
مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین افزود: این مجموعه داستانی با نقش آفرینی مادر شهید جاویدالاثر اکبر برمایون و با معرفی دو بازیگر نوجوان استان قزوین سامی علیخانی و سیدامیرعلی صدیقی هم اکنون در لوکیشن «خانه رئوفی ها» مراحل فیلمبرداری را پشت سر میگذارد و به زودی آماده پخش از شبکه قزوین خواهد بود.
رحیمی خاطرنشان کرد: شبکه قزوین در راستای تبیین اهداف هشت سال دفاع مقدس برای نسل گام دوم انقلاب اسلامی در سال جاری ۵ مجموعه داستانی تهیه و تولید می کند.«قاب رفاقت» که به روایت بخشی از زندگی شهید جاوید الاثر اکبر برمایون، می پردازد، یکی از این آثار است.
مجموعه داستانی «قاب رفاقت» به تهیه کنندگی فاطمه باقری به مدت ۳۰ دقیقه در شبکه قزوین در حال تولید است و بزودی روی آنتن می رود.