۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » بهداشت و درمان » درمان
  • شناسه : 19007
  • ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
  • ارسال توسط :
فوت ۹۸ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته
فوت ۹۸ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته

فوت ۹۸ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته

۴۵۰۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وقایع خبری- سخنگوی وزارت بهداشت: تاکنون یک میلیون و ۲۹۹ هزار و ۲۲ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۹۸ نفر از بیماران کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان در کشور به ۵۶ هزار و ۳۶۰ نفر رسیده است.

دکتر سیما سادات لاری روز سه شنبه با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جان باختگان کرونا در ایران افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۳ دی ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۶ هزار و ۴۰۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۶۸۳ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۲۹۹ هزار و ۲۲ نفر رسید.

آخرین آمار کرونا؛فوت ۹۸ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۸۸ هزار و ۴۵۶ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۴۵۰۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۸ میلیون و ۲۶۲ هزار و ۱۶۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.
لاری گفت: هم اکنون بر اساس آخرین تحلیل ها، هفت شهرستان ساری، آمل، فریدونکنار، قائمشهر و نکا در استان مازندران و بندرگز و کردکوی در استان گلستان در وضعیت قرمز قرار دارند.همچنین ۳۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۱۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.