۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 37335
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۴۵
  • ارسال توسط :
فعالیت ۲۱ موکب جهادی بسیج سازندگی قزوین در اربعین
فعالیت ۲۱ موکب جهادی بسیج سازندگی قزوین در اربعین

فعالیت ۲۱ موکب جهادی بسیج سازندگی قزوین در اربعین

حضور و فعالیت جهادگران در حرکت عظیم اربعین فرصتی جهت ترویج و گسترش گفتمان جهادی است.

فرمانده سپاه صاحب الامر با حضور در یکی از موکب‌های اربعین در آوج گفت: ۲۱ موکب جهادی بسیج سازندگی در حرکت عظیم و مغناطیس حسینی اربعین خدمت رسانی می‌کنند.

سردار رفیعی آتانی در یکی از بزرگترین موکب های اربعین در آوج گفت: ۲۱ موکب جهادی بسیج سازندگی در حرکت عظیم و مغناطیس حسینی اربعین خدمت رسانی می‌کنند.
وی تصریح کرد: حضور و فعالیت جهادگران در حرکت عظیم اربعین علاوه بر ارائه خدمات به زائرین فرصتی است جهت ترویج و گسترش گفتمان جهادی، لذا از این رو ۲۱ گروه جهادی در قالب برپایی موکب توسط جهادگران پیش بینی شده و در حال خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) هستند.

فرمانده سپاه صاحب الامر قزوین گفت: در سازماندهی موکب‌ها دقت شده است تا با در نظر داشتن توانمندی‌ها و انگیزه جهادگران، از طریق فعالیت در زمینه‌های مختلف از جمله پزشکی، دندانپزشکی، خدمات دارویی، اسکان زائرین، پذیرایی و امورات فرهنگی امر خدمت‌رسانی در بستر اربعین فراهم گردد.

وی اظهار کرد: از اهداف برپایی موکب‌ها می‌توان به ترویج و فراگیر شدن نهضت خدمت رسانی در اربعین در پرتوی محبت اهل بیت علیهم السلام، ارائه خدمت مادی و معنوی به زائرین اربعین و فرهنگ سازی عمومی آن و همچنین استفاده از ظرفیت‌های جهادگران در رفع مشکلات و خدمت رسانی به زائرین اربعین اشاره نمود.