۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهرداری » قزوین
  • شناسه : 6549
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۷:۵۹
  • ارسال توسط :
ساخت المانهای  شهدا را در محمدیه و ناحیه شهری مهرگان با افتخار دنبال می کنیم
ساخت المانهای  شهدا را در محمدیه و ناحیه شهری مهرگان با افتخار دنبال می کنیم
شهردار محمدیه :

ساخت المانهای شهدا را در محمدیه و ناحیه شهری مهرگان با افتخار دنبال می کنیم

کلنگ ساخت پارک بانوان در ناحیه شهری مهرگان بزودی به زمین زده خواهد شد.

وقایع خبری : عصر چهارشنبه در مراسمی با حضور حجت الاسلام موسوی موینی امام جمعه محمدیه، سردار شاهرخی فرمانده سپاه استان، علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری، قدرت الله مهدی خانی مدیرکل مدیریت بحران استان، حسینی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان البرز، مریم نخستین شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه، نصیری سرپرست فرمانداری البرز، قندی بخشدار محمدیه،   از اولین المان بزرگ شهدای گمنام در ناحیه شهری مهرگان رونمایی شد.

مریم نخستین در این مراسم اظهارداشت: اقتدار، عزت و عظمت جمهوری اسلامی و امنیت حاکم در آن مرهون خون شهداست و همه وظیفه داریم یاد این بزرگواران را همواره در اذهان زنده نگهداریم.

شهردار محمدیه تصریح کرد: با همه محدودیت های مالی و اعتباری که این روزها شهرداری ها با آن مواجه هستند با رویکرد فرهنگی و ارزشی شورای شهر در کنار اجرای طرح های عمرانی که هرگز آن را متوقف نکرده ایم به امور فرهنگی هم توجه خاصی داریم.

وی یادآورشد: خود را مدیون شهدا می دانیم و بر همین اساس ساخت المانهای شهدا در محمدیه و ناحیه شهری مهرگان را با افتخار دنبال می کنیم و امروز خرسندیم که در آخرین روز از هفته بسیج افتخار آن را داریم به یاد دو شهید گمنام از المان زیبای این ناحیه رونمایی کنیم.

نخستین تصریح کرد: در حوزه امور فرهنگی و گرامیدشات یاد شهدا برای ساخت این المان تعداد ۱۴ طرح خدمت امام جمعه محمدیه ارائه شد که پس از تایید آن عملیات طراحی توسط مهندسان واحد عمران شهرداری صورت گرفت و کار اجرا توسط بسیج سازندگی انجام شد.

شهردار محمدیه بیان کرد: این المان دارای هشت پره به یاد هشت سال دفاع مقدس و دو پره بزرگتر که نماد دو شهید گمنام است طراحی و ساخته شد و در بوستان بزرگ هشت بهشت امروز به زیبایی خودنمایی می کند.

نخستین یادآورشد: برآورد ساخت این المان حدود ۵۵۰ میلیون تومان بود که بسیجیان سازمان بسیج سازندگی توانستند با صرفه جویی در اجرا آن را با  ۳۵۰ میلیون تومان تکمیل کنند.

وی بیان کرد: ساخت این المان در آذر ماه سال گذشته آغاز شد و امسال رونمایی آن را در هفته بسیج انجام می دهیم.

شهردار محمدیه با اشاره به برخی طرح های در دست اجرا و آماده بهره برداری در این شهر نیز گفت: ساختمان دارالقرآن و آمفی تئاتر بزرگ آن، باسکول خدمات شهری برای توزین خودروهای انتقال زباله، سرویس بهداشتی بازارچه، چمن مصنوعی فوتبال، از طرح های آماده افتتاح در هفته های آینده است.

نخستین افزود: همچنین کلنگ ساخت پارک بانوان در ناحیه شهری مهرگان بزودی به زمین زده خواهد شد.

شهردار محمدیه اظهارداشت: ساخت بوستان درکوی کارمندان منطقه ۵، پارک شهری، روکش آسفالت معابر شهری محمدیه و مهرگان و ساخت ایستگاه شماره دو آتش نشانی از دیگر طرح های در دست اجراست که تکمیل آنها می تواند رضایت شهروندان را بدنبال داشته باشد.