۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » رفاه » سفر
  • شناسه : 8003
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
  • ارسال توسط :
فروش بلیت قطار‌های نوروزی رجا
فروش بلیت قطار‌های نوروزی رجا
ازفردا شروع می شود

فروش بلیت قطار‌های نوروزی رجا

فروش بلیت قطار‌های نوروزی رجا از طریق مراکز فروش و سامانه تلفنی ۱۵۳۹ برای همه مسیر‌ها به صورت همزمان انجام می‌شود.

فروش بلیت قطار‌های مسافری رجا برای نوروز ۹۹، به صورت غیر حضوری از ساعت ۷ صبح فردا ۱۴ بهمن آغاز می‌شود.

معاون اجرایی و رئیس ستاد سفر‌های نوروزی شرکت رجا با اعلام این خبر افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، از ساعت ۷ صبح روز دو‌شنبه ۱۴ بهمن، فروش بلیت قطار‌های مسافری همه محور‌ها به جز مشهد مقدس عرضه خواهد شد.
آقای رضا عصاری اضافه کرد: از ساعت ۱۲ ظهر همان روز، بلیت همه قطار‌های کمربندی منتهی به مشهد مقدس (مانند: اهواز- مشهد، کرمانشاه- مشهد، تبریز- مشهد، زنجان- مشهد، ساری- مشهد، یزد- مشهد و …) و بالعکس به فروش می‌رسد.
وی گفت: از ساعت ۱۷ روز دو‌شنبه نیز فروش بلیت قطار‌های مسیر‌های تهران به مشهد، سمنان، طبس و خواف و بالعکس آغاز می‌شود.
معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا افزود: فروش بلیت قطار‌های نوروزی رجا از طریق مراکز فروش و سامانه تلفنی ۱۵۳۹ نیز از ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه ۱۵ بهمن ماه ۹۸ برای همه مسیر‌ها به صورت همزمان انجام می‌شود.
عصاری گفت: برنامه حرکت قطار‌های نوروزی سال ۱۳۹۹ از ۲۴ اسفند ۹۸ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۹۹ ادامه دارد.
رئیس ستاد هماهنگی قطار‌های نوروزی رجا تأکید کرد: با توجه به ظرفیت ایجاد شده، هم‌وطنان با برنامه‌ریزی مطلوب و توزیع سفر می‌توانند به صورت غیرحضوری (اینترنتی، اپلیکیشنی و تلفنی از طریق تلفن ۱۵۳۹) یا از نمایندگی‌های مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور اقدام به خرید بلیت کنند.
معاون اجرایی رجا از هموطنان درخواست کرد: هنگام خرید بلیت قطار‌های مسافری برای ثبت کد ملی و تاریخ تولد افراد در داخل برگه‌های بلیت حتماً کارت ملی خود را به همراه داشته باشند.
وی افزود: همچنین بعد از دریافت بلیت، بلافاصله مندرجات آن را با درخواست ارائه شده مطابقت داده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت یا مخدوش بودن آن، سریعاً موضوع را به اپراتور فروش اطلاع دهند.
عصاری تأکید کرد: هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطار‌های رجا اعم از: نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت و … می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع رسانی این شرکت با شماره تلفن ۱۵۳۹ تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی www.raja.ir مراجعه کنند.