۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 15579
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸
  • ارسال توسط :
فرهنگ دفاع مقدس این است  که ما باور کنیم که ابر قدرت هستیم
فرهنگ دفاع مقدس این است  که ما باور کنیم که ابر قدرت هستیم

فرهنگ دفاع مقدس این است که ما باور کنیم که ابر قدرت هستیم

مهمترین دستاورد 8 سال دفاع مقدس این بود که ما می توانیم در برابر دشمنان خارجی بایستیم .

سردار شاهرخی در گفتگوی ویژه خبری شبکه قزوین گفت: فرهنگ دفاع مقدس این است که ما باور کنیم که ابر قدرت هستیم تا بتوانیم زیر یوق ذلت و اسارت نرویم. وی افزود: امروز با تکیه بر توان داخلی به مهمترین ابزارهای تهاجمی و دفاعی دست پیدا کرده ایم و قابلیت صادرات آن ها را نیز داریم.

عزت امروز را مرهون ۸ سال دفاع مقدسیم

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) با اشاره به رهاوردهای ۸ سال دقاع مقدس گفت: یکی از ویژگی های منحصر به فرد دفاع مقدس حضور مردم بود تا نیروهای مسلح با قوت قلب در برابر دشمنان بایستند.

سردار شاهرخی افزود: مردم که خود پدیدآورنده انقلاب بودند، برای حفظ انقلاب در برابر دشمنان خارجی تردید نکردند و هر کسی که توانمندی داشت وارد صحنه نبرد شد و پیروزی مهمی برای انقلاب اسلامی رقم زد.

  فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) خاطرنشان کرد: این پیروزی به طور قطع ناشی از رهبری و درایت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و حضور همه جانبه مردم در جبهه های نبرد حق علیه باطل بود.

  سردار شاهرخی گفت: آغاز کنندگان تهاجم به کشورمان، اشراف اطلاعاتی دقیقی از کشور ما داشتند و با این ذهنیت که می توانند سریعاً تصرف کنند دست به تهاجم زدند اما از این موضوع غافل بودند که این انقلاب برای رضای خدا ایجاد شده است و هر کسی هر توانی دارد باید برای رضای خدا و حفظ انقلاب اسلامی هزینه کند.  

وی با اشاره به بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب مبنی بر اینکه ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد گفت: مردم و نیروهای نظامی جان برکف به جبهه ها آمدند و از کیان انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی دفاع کردند و هر نیروی نظامی و ملتی اگر متکی به خدا باشد موفق خواهد شد.

  فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) افزود: حزب الله لبنان، فلسطینی ها، یمنی ها و سایر جنبش های اسلامی موجود در منطقه با تکیه بر خدای متعال در برابر زورگویی و تجاوز مستکبران ایستاده اند.   

سردار شاهرخی بااشاره به توان نیروهای انقلابی برای مقابله با دشمن در دوران دفاع مقدس گفت: مهمترین دستاورد ۸ سال دفاع مقدس این بود که ما می توانیم در برابر دشمنان خارجی بایستیم و پیشرفت های مهم علمی و نظامی کسب کنیم.  

وی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی تأکید کرد: راه نجات ما برای برون رفت از بحران های اقتصادی و تحریم ها این است که مسئولان قبول کنند که کشور در جنگ اقتصادی است و با تکیه بر توان مردم می توانیم از این بحران ها عبور کنیم.   فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) با بیان اینکه دفاع مقدس آغازی برای بازگشت به هویت ماست، گفت: در دفاع مقدس توانستیم بازدارندگی ایجاد کنیم و دشمنان ما دیدند که آغاز کننده جنگ آنها هستند ولی پایان جنگ دیگر در دست آنها نیست.  

سردار شاهرخی از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و مردم حاضر در آن صحنه خواست تا جلوی تحریف تاریخ دفاع مقدس را بگیرند.   وی افزود: اینکه ملت ما بر فرهنگ دفاع مقدس پافشاری می کنند باید در جامعه نمود پیدا کند.