۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 36535
  • ۰۴ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۱۵
  • ارسال توسط :
فرصتی مناسب برای دوستداران و علاقمندان به طبیعت
فرصتی مناسب برای دوستداران و علاقمندان به طبیعت

فرصتی مناسب برای دوستداران و علاقمندان به طبیعت

نمایشگاه خودروها و تجهیزات طبیعت گردی، ملزومات سفر و گردشگری، ورزش و خدمات وابسته آماده بازگشایی است.

وقایع خبری: با توجه به پتاسیل و ظرفیت های گردشگری که در ایران وجود دارد، بسیاری از جوانان به سمت طبیعت گردی روی آورده اند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین با بیان مطلب فوق افزود: با توجه به این امر برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی خواهد بود تا دوستداران و علاقه مندان به طبیعت با تجهیزات و شیوه های طبیعت گردی آشنا شوند.

خورگامی افزود: برای اولین بار در استان قزوین ۵۰ کمپر از سراسر ایران در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی یادآور شد: مشارکت کننده در حوزه های تجهیزات طبیعت گردی، کوهنوردی، تجهیزات آفرود و همچنین شرکت های خودروسازی دیفرانسیل، هیات های ورزشی، کلوپ های ورزشی، کانون جهانگردی و اتوموبیلرانی نسبت به ارائه راهنمایی، دستاوردها و معرفی محصولات خود اقدام خواهند نمود.

این مسئول در خصوص برنامه های جانبی این نمایشگاه اشاره داشت: برگزاری مسابقه ماشین های آر سی در روز سه شنبه ۶ تیر ماه، مسابقه خانوادگی آشپزی در طبیعت در روز چهارشنبه ۷ تیر ماه، رالی تور گردشگری – خانوادگی در روز پنجشنبه ۸ تیر ماه و مسابقه ماشین های شارژی ویژه کودکان در روز جمعه ۹ تیر ماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین هیات های ورزشی و گروه های پارکور نیز برنامه های نمایشی اجرا خواهند نمود.

خورگامی در پایان گفت: این نمایشگاه از ۶ تا ۹ تیر ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌شود و پذیرای علاقه مندان و دوستداران طبیعت خواهیم بود.