۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 6774
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴
  • ارسال توسط :
فردا یکشنبه ۱۷آذرماه تمام مدارس قزوین تعطیل است
فردا یکشنبه ۱۷آذرماه تمام مدارس قزوین تعطیل است

فردا یکشنبه ۱۷آذرماه تمام مدارس قزوین تعطیل است

برای پیشگیری و رفع نگرانی والدین مدارس را تعطیل کردیم تا مشکلی ایجاد نشود.

فردا یکشنبه ۱۷ آذرماه تمام مدارس استان قزوین ( ابتدایی ، متوسطه دوره اول و دوم ) در هر دو شیفت صبح و بعداز ظهر تعطیل شد.

به گزارش وقایع خبری ، پیش از این از سوی اداره کل آموزش و پرورش امروز ۱۶ آذرماه و فردا یکشنبه فقط مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول تعطیل اعلام شده بود که این تدبیر آموزش و پرورش مورد سوال مدیران و کادرآموزشی مدارس قرارگرفته بود و معتقدبودند که احتمال بیماری آنفلوآنزا در تمامی مدارس و درتمامی مقاطع تحصیلی وجود دارد .

رحمانی ، مدیرکل آموزش و پرورش با اعلام این خبرکه تمامی مدارس روز دو شنبه بازاست ، درباره تعطیلی مدارس در مقطع دوم متوسطه به خبرنگاران گفت : بر اساس تصمیم گرفته شده صلاح دیدیم سایر مقاطع تحصیلی را نیز فردا تعطیل اعلام کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: البته بنابه اعلام دانشگاه علوم پزشکی بیماری آنفلوانزا در استان تحت کنترل است ولی برای پیشگیری و رفع نگرانی والدین مدارس را تعطیل کردیم تا مشکلی ایجاد نشود.

رحمانی یادآورشدک سلامت دانش آموزان و معلمان برای ما در اولویت قرار دارد و این دو روز فرصتی شد تا دانش آموزان استراحت کرده و از پس فردا با روحیه بهتری تحصیل خود را آغاز کنند.