۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » رسانه ها » فرهنگ و هنر » نظام سلامت
  • شناسه : 20223
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
  • ارسال توسط :
فراخوان پذیرش آثار برای کتاب خاطرات خبرنگاران از کرونا تمدید شد
فراخوان پذیرش آثار برای کتاب خاطرات خبرنگاران از کرونا تمدید شد

فراخوان پذیرش آثار برای کتاب خاطرات خبرنگاران از کرونا تمدید شد

فراخوان پذیرش آثار برای کتاب خاطرات و تجارب خبرنگاران از بحران کرونا تا ۲۵ اسفند ماه تمدید شد.

به گزارش وقایع خبری؛ با توجه به مطالبه جدی رهبری که فرمودند «امیدوارند هنرمندان بتوانند همچون شهید آوینی با گفتار و نوشتار و کارهای هنری و نمایشی، جزئیات این جهاد عظیم مردمی را به شیرینی روایت و آن را در تاریخ ماندگار کنند»، تصمیم بر آن شد که با ارسال فراخوانی گسترده کتابی با عنوان «خاطرات و تجارب خبرنگاران از بحران کرونا» نگارش شود.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام فایل آن 3692632.jpg است

نظر به استقبال خوب خبرنگاران حوزه سلامت در بخش اول این فراخوان، تصمیم بر آن شد تا با تمدید این طرح از همه خبرنگاران حوزه‌های مختلف دعوت به عمل آید تا آثار خود را ارسال کنند.

ارسال روایت‌ها باید از سوی خبرنگاران و عکاسان خبری باشد، هر خبرنگار می‌تواند یک روایت از تجربه شخصی یا اجتماعی خود یا اطرافش در مورد کرونا را ارسال کند، همچنین روایت‌ها باید در قالب فایل ورد و حداکثر تا تاریخ ۲۵ اسفند به آدرس revayat_corona@ در تلگرام و یا ایمیل pr@behdasht.gov.ir ارسال شود.

هر روایت مجاز به حداقل ۲ هزار کلمه بر اساس شمارش‌گر ورد است و در نهایت آثار جمع شده با گذراندن مراحل داوری انتخاب و در قالب کتاب منتشر و با توجه به شرایط موجود در مراسمی با حضور وزیر بهداشت رونمایی خواهد شد.

گفتنی است به ۳ نفر از منتخبان این جشنواره ۳ سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد، همچنین به قید قرعه به ۱۰ نفر از همه شرکت کنندگان در این جشنواره جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/