۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 12720
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱
  • ارسال توسط :
فراخوان اعزام مشمولان داراي برگ آماده به خدمت یکم و سوم تیرماه
فراخوان اعزام مشمولان داراي برگ آماده به خدمت یکم و سوم تیرماه

فراخوان اعزام مشمولان داراي برگ آماده به خدمت یکم و سوم تیرماه

مشمولاني که به بيماري کرونا ابتلا مي باشند، موضوع را گزارش تا موعد اعزام آن ها تمديد شود.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قزوین از فراخوان اعزام مشمولان داراي برگ آماده به خدمت یکم و سوم تیرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ” وقایع خبری ” ، سرهنگ “امید همتی مجد” با اعلام این خبر، گفت: برابر هماهنگی به عمل آمده مشمولان وظیفه عمومی اعزامی یک و سوم تیر ماه سال جاری قبل از حضور در وظیفه عمومی استان برای اعزام به خدمت مقدس سربازی باید در طرح ملی غربالگری پیشگیری از بیماری کرونا حضور یابند.

وی تصریح کرد: این عزیزان باید قبل از اعزام با مراجعه به نزدیکترین مرکز بهداشت مورد معاینه قرار گیرند تا نسبت به سنجش سلامت وعدم ابتلا به ویروس کرونا اطمینان حاصل تا خدای نکرده موجب انتقال ویروس به دیگران نشود.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی قزوین خطاب به مشمولان توصیه کرد: در زمان اعزام به خدمت و قبل از ورود به مراکز آموزش، بهداشت فردي رعایت و وسايل شخصي، بهداشتي ، وسايل استحمام، به همراه داشته باشند.

سرهنگ همتی ادامه داد : همچنین از خانواده های مشمولان وظیفه عمومی خواست، با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند برای حفظ سلامت مشمولان ، از حضور و استقرار براي بدرقه مشمولان در محل اعزام اکيدا خودداري نمايند.

وی یادآور شد: مشمولان معاف از رزم ( داراي بيماري هاي مزمن آسمي ، قلبي و عروقي ، خوني ، گوارشي و عفوني ) در صورت عدم تمدید تاریخ اعزام سریعا موضوع را به معاونت وظیفه عمومی محل سکونت اطلاع دهند. همچنین آندسته از مشمولاني که خودشان و يا خانواده آنان به بيماري کرونا ابتلا مي باشند، در اسرع وقت موضوع را به معاونت وظیفه عمومی گزارش تا موعد اعزام آن ها تمديد شود.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی قزوین تاکید کرد : مشمولان اقلام بهداشتي مورد نياز (ماسک ، دستکش ، مواد ضدعفوني کننده سطوح و دست ها) از حضور در مراکز آموزش نيروهاي مسلح، تهيه و همراه داشته باشند.

سرهنگ همتی گفت: مشمولان اعزامي به استانهاي ديگر، جيره خشک بين راهي همراه داشته باشند .به منظور صيانت از ابتلا به بيماري در طول مسير توقف در رستوران هاي تو راهي براي صرف غذا را ندارند.

وی عنوان داشت: با توجه به اينکه اعزام به مرخصي سربازان در طول دوره بدليل شرايط پيش آمده(جلوگيري از شيوع بيماري کرونا) امکان پذير مي باشد. بنابراين مشمولان ؛ اصل مدارک مورد نياز ( برگ اعزام ، برگ محل مراجعه ، برگ واکسيناسيون، کارت ملي و شناسنامه ،سربازکارت(بانک سپه) را به همراه داشته باشند.