۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » بانکداری » شهرداری » قزوین
  • شناسه : 13109
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۸:۴۵
  • ارسال توسط :
فرآیند پایش برنامه دوم راهبردی عملیاتی شهرداری قزوین کلید خورد
فرآیند پایش برنامه دوم راهبردی عملیاتی شهرداری قزوین کلید خورد

فرآیند پایش برنامه دوم راهبردی عملیاتی شهرداری قزوین کلید خورد

فرآیند پایش باهدف سنجش درجه انطباق و انحراف از برنامه و اندازه‌گیری تغییرات آغاز شد.

علی نعیمی پور، مدیر برنامه‌وبودجه شهرداری قزوین از تدوین، ابلاغ و آغاز پایش برنامه پنج‌ساله دوم راهبردی عملیاتی شهرداری قزوین خبر داد.

به گزارش ” وقایع خبری ” به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین، نعیمی پور در جریان برگزاری جلسه کارشناسان برنامه‌ریزی شهرداری قزوین گفت: با توجه به تدوین و ابلاغ برنامه پنج‌ساله دوم راهبردی عملیاتی ۱۳۹۶-۱۴۰۰ و روند گزارش‌گیری از حوزه‌های مختلف شهرداری قزوین، فرآیند پایش باهدف سنجش درجه انطباق و انحراف از برنامه و اندازه‌گیری تغییرات آغاز شد.

مدیر برنامه‌وبودجه شهرداری قزوین افزود: آغاز فرآیند پایش برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری قزوین با رویکرد کمک به مدیران شهری در اتخاذ تصمیمات مقطعی مناسب در خصوص نحوه مدیریت منابع مالی و انسانی همراه بوده است.

بر اساس این گزارش در این جلسه که با حضور نمایندگان حوزه‌های تحت پوشش معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین برگزار شد، نعیمی پور تصریح کرد: ضمن بررسی روش‌های نظام‌مندسازی پایش مقرر گردید فعالیت‌های حوزه‌های مختلف مدیریت شهری اعم از مناطق، معاونت‌ها، سازمان‌ها و ادارات تحت پوشش شهرداری قزوین در سال ۱۳۹۷ بررسی و میزان تحقق شاخص‌ها ارزیابی شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در این مسیر کارشناسان برنامه‌ریزی شهرداری قزوین ضمن بررسی وضعیت موجود، فاصله دستیابی تا افق ۱۴۰۰ را برای هر شاخص به‌صورت جداگانه محاسبه و گزارش ارزیابی را به تفکیک هر حوزه تهیه و ثبت می‌کنند.