۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی
  • شناسه : 22569
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
  • ارسال توسط :
فایل صوتی آقای ظریف به سرقت رفت و منتشر شد
فایل صوتی آقای ظریف به سرقت رفت و منتشر شد

فایل صوتی آقای ظریف به سرقت رفت و منتشر شد

سخنگوی دولت از دستور رئیس جمهور به وزارت اطلاعات برای شناسایی عوامل توطئه انتشار فایل صوتی وزیر امور خارجه خبر داد.

سخنگوی دولت گفت: فایل صوتی وزیر امور خارجه به وسیله افرادی که هویت آن‌ها در حال بررسی است به سرقت رفت و منتشر شد. منتظریم آقای ظریف به ایران بازگردد و حتما توضیحات لازم درباره سوءبرداشت‌ها را ارائه خواهد کرد.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه برش‌های گزینشی از یک گفتگوی بسیار طولانی با جهت گیری‌های شیطنت آمیز منتشر شد گفت: این گفتگو بخشی از برنامه‌ای به نام ”آن سوی دولت“ و با موضوع گزارش و روایت خدمات، چالش‌ها و دستاورد‌های دولت‌های یازدهم و دوازدهم بود که زیر نظر مرکز استراتژیک ریاست جمهوری، مصاحبه‌هایی با وزرا و معاونان رئیس جمهور در چارچوب تاریخ شفاهی هشت ساله دولت انجام گرفت.

وی افزود: بنا بود که فایل کامل نسخه صوتی و تصویری و مکتوب گفتگو‌ها در دفتر هیئت دولت با درجه طبقه بندی آرشیو شود و یک نسخه گزیده از هر گفتگو با توافق مصاحبه شونده‌ها در یک نهاد ملی مطالعاتی آرشیو و سپس منتشر و در دسترس عموم قرار گیرد.

سخنگوی دولت در ادامه گفت: در مورد مصاحبه آقای ظریف؛ فایل گفتگو با ایشان به دلیل کاملا روشن که البته همه ابعاد آن هم هنوز روشن نیست، ولی بعد توطئه آمیز بودن آن روشن است به وسیله افرادی که هویت آن‌ها در حال بررسی است به سرقت رفت و منتشر شد.

دستور رئیس جمهور برای شناسایی عوامل انتشار فایل صوتی ظریف

سخنگوی دولت از دستور رئیس جمهور به وزارت اطلاعات برای شناسایی عوامل توطئه انتشار فایل صوتی وزیر امور خارجه خبر داد.

علی ربیعی در نشست خبری هفتگی خود با اشاره به حواشی انتشار فایل صوتی آقای ظریف وزیر امور خارجه گفت: این فایل صوتی توسط تلویزیون کینه توز که با دلار‌های نفتی اداره می‌شود و از روز اول طرفدار سرسخت رنج و تحریمِ ملت ایران بوده است، منتشر شد.

وی افزود: همین امر نشانگر توطئه آمیز بودن ربایش و پخش گزینشی این مصاحبه است.   سخنگوی دولت گفت: رئیس جمهور به وزارت اطلاعات دستور داده است تا عوامل توطئه را شناسایی کنند.

ربیعی تصریح کرد: این ربایش اسناد به اعتقاد ما توطئه‌ای است علیه دولت، نظام، انسجام داخلی و نهاد‌های کارآمد سرافراز ما در میدان‌ها و توطئه‌ای علیه منافع ملی ماست.