۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » قزوین
  • شناسه : 934
  • ۱۷ تیر ۱۳۹۸ - ۸:۴۱
  • ارسال توسط :
فاز زیباسازی پل طبیعت در حال اجرا است
فاز زیباسازی پل طبیعت در حال اجرا است

فاز زیباسازی پل طبیعت در حال اجرا است

مدت زمان تعیین شده برای اجرای این پروژه 16 ماه است.

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، گفت: پل طبیعت با هدف ارتقای فرهنگ پیاده روی و دوچرخه سواری در انتهای مسیر جاده سلامت شهر قزوین در حال احداث است.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ قاسمی گفت: احداث پل طبیعت یکی از پروژه های مهم شهری است که فاز زیباسازی آن در دستور کار این سازمان قرار دارد و با طرحی شبیه به گذرگاهی از دل یک کوه ساخته شود.

وی ادامه داد: این طرح با هدف ایجاد فضایی نو و خلاقانه برای خانواده ها و جذب گردشگر طراحی شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین بیان کرد: تجهیز کارگاه از اردیبهشت امسال و اجرای فاز اول پروژه زیباسازی پل، از پنجم خرداد ماه سال جاری آغاز شده است.

قاسمی افزود: فاز دوم این پروژه، زیباسازی گذر ضلع شرقی و غربی است که توسط عابران پیاده و دوچرخه سواران مورد استفاده قرار می گیرد.

این مسئول با بیان این که مدت زمان تعیین شده برای اجرای این  پروژه ۱۶ ماه است، خاطرنشان کرد: این پل شامل ۶ مجسمه است که دو مجسمه با ارتفاع ۱۱ متر از دل سنگ تراشیده شده به عنوان نمادی از پدر و مادر یک خانواده در دو طرف پل نصب خواهد شد.

قاسمی ادامه داد: دو مجسمه با ارتفاع چهار متر، به عنوان فرزندان خانواده، در انتهای پل جانمایی می شود که در حال کاشت نهال هستند.