۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 12103
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
  • ارسال توسط :
غصب سرزمین آباء و اجدادی یک ملت مغایر با همه مقررات  بین‌المللی است
غصب سرزمین آباء و اجدادی یک ملت مغایر با همه مقررات  بین‌المللی است

غصب سرزمین آباء و اجدادی یک ملت مغایر با همه مقررات بین‌المللی است

صدور انقلاب اسلامی و تفکر مقاومت بزرگترین حمایت جمهوری اسلامی از جبهه مقاومت است.

 سید جواد ساداتی نژادبااشاره به اهمیت روز جهانی قدس گفت: روز قدس یک مکتب اسلامی در مقابل استکبار جهانی است که یک سال پس از پیروزی انقلاب با هوشیاری و عمق تفکر ناب اسلامی، امام راحل آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان دفاع از انسانیت، آزادی و عدالت خواهی اعلام کردند.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صدور انقلاب اسلامی و تفکر مقاومت بزرگترین حمایت نظام ما از جبهه مقاومت است، افزود: دفاع از مظلومان، مقابله با استکبار، تولید امید و نشاط در بین مردم و جبهه مقاومت و تبعیت از آرمان های امام(ره) در مورد اسرائیل از جمله راهبردهای ما محسوب می شود.

وی  با تاکید براینکه غصب سرزمین آباء و اجدادی یک ملت مغایر با همه مقررات بین‌المللی است، مطرح کرد: آمریکا با طرح معامله قرن از رژیم جعلی‌ای حمایت می‌کند و با کوچکترین بهانه‌ای کرانه باختری و نوار غزه را مورد هدف و تجاوز قرار می‌دهد؛ رژیمی که همچون آمریکا پایبند به هیچ قانون بین المللی نیست.

ساداتی نژاد روز جهانی قدس را نماد اتحاد و وحدت مسلمانان در برابر استکبار جهانی عنوان کرد و افزود: مردم هیچ‌گاه صحنه‌ها را خالی نکرده‌اند؛ روز قدس یادگار بزرگ به جا مانده از امام راحل انقلاب برای تمام کسانی است که اعتقاد دارند آزادی حق بشر است و عدالت باید در جامعه جهانی مشهود باشد.


ساداتی نژاد افزود: معامله قرن یعنی تضییع حق بازگشت میلیون‌ها فلسطینی و تجزیه بخش‌هایی از کشورهای همسایه فلسطین ،اما همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند، مسئله‌ فلسطین فقط مسئله‌ جغرافیا نیست؛ مسئله‌ بشریت است؛ مسئله‌ انسانیت است. امروز مسئله‌ فلسطین شاخص میان پایبندی به اصول انسانی و ضدیت با اصول انسانی است.

وی  با اشاره به اینکه موضوع معامله قرن و الحاق بخشی از کرانه باختری به اسرائیل ،ظلم به مردم غزه همه و همه خوش رقصی معدودی از دولت های عربی شکست خورده برای عادی سازی روابط با صهیونیست ها است، اظهار کرد: امروز جریان عبری-تکفیری-عربی در مقابله با آرمان های اسلام و انقلاب و در حمایت از آرمان های اسرائیل ،تلاش می کنند خواسته های آمریکا را تامین کنند.

این نماینده مجلس دهم  ادامه داد: صدور انقلاب اسلامی و تفکر مقاومت بزرگترین حمایت جمهوری اسلامی از جبهه مقاومت است، مردم همواره با امام بزرگوار، رهبر انقلاب، شهدای گرانقدر و خانواده شهدا تجدید پیمان می کنند و دشمن را خسته خواهند کرد و معتقدیم که پیروزی کامل از آن ما خواهد بود.

منتخب مردم کاشان آران و بیدگل در مجلس تصریح کرد: ما در آستانه جمعه آخر ماه رمضان و روز جهانی قدس هستیم و در سایه شیوع بیماری کرونا باید با استفاده از فضای مجازی و روش‌های ابتکاری مختلف،این روز مهم را گرامی و زنده بداریم.