۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آسیب های اجتماعی » جامعه
  • شناسه : 27370
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
  • ارسال توسط :
غزاله در مه !
غزاله در مه !

غزاله در مه !

پرونده آرمان عبدالعالی در بامداد چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ برای همیشه بسته شد.

🌐 جعفر بخشی بی نیاز / وقایع خبری

🌑 نزدیک به یکصد ماه از فقدان غزاله گذشت اما دختر ۱۹ ساله هرگز پیدا نشد.‌ غزاله ۱۲ بهمن ۹۲ حدود ساعت ۱۱ صبح خانه را به قصد دیدن دوست پسرش آرمان ترک کرد و از آن روز به بعد هیج کس غزاله را ندید‌.

🌑 پس از گزارش مفقودی توسط خانواده غزاله شکور، تحقیقات پلیس نشان داد که غزاله به قصد دیدار با آرمان عبدالعالی، دوست‌ پسر خود از خانه خارج شده و پس از آن ناپدید شده‌ است. آرمان پس از بازداشت در بازجویی‌ های اولیه اعتراف کرد که غزاله بابت مهاجرت تصمیم داشته تا رابطه خود با او را خاتمه دهد و در نتیجه این تصمیم بین آنها درگیری روی می‌ دهد که در پی آن به سر غزاله ضربه وارد شده و از هوش می‌رود.

🌑 قاتل غزاله معترف می‌شود که پس از هل دادن وی سر دختر دچار ضربه مغزی شده که وی چندین بار با میله فلزی به سر غزاله کوبیده و پس از آن جسدش را در کیسه پلاستیکی پیچیده و به سطل زباله انداخته است.

🌑 در طول محاکمه ؛ آرمان دوبار به اعدام محکوم می شود که هر بار حکم قصاص به تعویق می افتد. در یکی از این موارد حکم اعدام این پسر جوان در پای چوبه دار متوقف شد، خانواده شکور به او مهلتی یک‌ ماهه دادند تا محل رها سازی جسد غزاله را نشان دهد. در طی این چند سال جهت اجرای حکم اعدام آرمان بارها به انفرادی منتقل شد و تنها در همین سال جاری عبدالعالی چهار بار طی فقط ۳ هفته برای اجرای حکم اعدام به انفرادی رفت. حکم وی بنا بود تا در ۲۱ مهر اجرا شود اما تا ۲۴ مهر به تعویق افتاد، او سپس در ۲۵ مهر باز هم به انفرادی منتقل شد ؛ اما دوباره اجرای حکم اعدام لغو گردید، مطابق اعلام خرمشاهی یکی از وکلای عبدالعالی، حکم اعدام موکلش در تاریخ ۲۵ مهر ماه به دلایل عمومی (توقف تمام اعدام‌ ها در آن مقطع) متوقف گردید، او بار دیگر در ۱۰ آبان، ۱۴۰۰ برای اجرای حکم و همچنین در تاریخ ۱۲ آبان مجددا به انفرادی منتقل شد تا این که در روز چهارشنبه سوم آذر ماه سال ۱۴۰۰ تمام اقدامات منجر به سازش و عدم قصاص آرمان بی جواب ماند و نهایتا پرونده آرمان عبدالعالی در بامداد چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ برای همیشه بسته شد.