۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 8682
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
  • ارسال توسط :
عیدانه کتاب برگزار می‌شود
عیدانه کتاب برگزار می‌شود

عیدانه کتاب برگزار می‌شود

موسسه خانه کتاب از برگزاری «عیدانه کتاب» استقبال می‌کند.

به گزارش ” وقایع خبری ” و به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، در راستای اطلاعیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر لغو تمامی فعالیت‌های مرتبط با حوزه نشر و کتاب به علت جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در سطح کشور، برنامه‌های موسسه خانه کتاب نیز به منظور صیانت از سلامت هموطنان عزیز تا پایان نیمه نخست اسفند لغو شد.
پیش از این قرار بود نشست‌های نقد و بررسی کتاب «مبانی نوروسایکولوژی انسان»، «اقتصاد ایران چگونگی گذر از ابر چالش ها»، «خاطرات بد، معدن طلا هستند» بیست و چهارمین عصرکتاب و اختتامیه جایزه نقد زرین در موسسه خانه کتاب برگزار شود.

نیکنام حسینی‌پور، مدیر‌عامل موسسه خانه کتاب درباره برگزاری «عیدانه کتاب» گفت: در جلسه مشترک با معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و مسوولان چند انجمن و نهاد فرهنگی و خانه فرهنگ موضوع برنامه‌ریزی برنامه‌های فرهنگی پایتخت، ویژه نوروز بررسی شد.
وی افزود: خانه کتاب در این نشست، با تشریح تجربه پاییزه کتاب با همکاری دو شهرداری مشهد و تهران، عیدانه کتاب را پیشنهاد داد که مورد استقبال قرار گرفت.
آقای حسینی‌پور افزود: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران برای مشارکت در اجرای طرح عیدانه کتاب با همکاری موسسه خانه کتاب اعلام آمادگی کرده است.
مدیر‌عامل موسسه خانه کتاب با اشاره به اعلام شهرداری تهران برای تسریع در تسویه حساب با کتاب‌فروشی‌های مشارکت‌کننده در پاییزه کتاب ادامه داد: شهرداری مشهد نیز با توجه به تسویه حساب با کتاب‌فروشان مشارکت‌کننده در پاییزه کتاب، برای برگزاری عیدانه کتاب اعلام آمادگی کرده است.
آقای حسینی‌پور گفت: موسسه خانه کتاب با دو شهرداری تهران و مشهد مکاتبه کرده و آمادگی خود را برای برگزاری طرح عیدانه با مشارکت این دو شهرداری اعلام کرده است و منتظر پاسخ نهایی مسئولان این دو شهرداری هستیم.
مدیر‌عامل موسسه خانه کتاب با بیان این مطلب که از سایر مسوولان شهری سایر شهری‌ها کشور برای برگزاری عیدانه کتاب دعوت می‌کنیم، بیان کرد: آمادگی داریم علاوه بر تهران و مشهد با شهرداری سایر شهر‌ها؛ به‌ویژه کلان‌شهر‌های شیراز، قم، کرمان و حتی بندر‌عباس برای برگزاری عیدانه کتاب مشارکت داشته باشیم.
آقای حسینی‌پور با اشاره به احساس ضرورت بیشتر برگزاری طرح عیدانه شیراز، افزود: با توجه به اینکه شیراز به‌عنوان ششمین پایتخت کتاب ایران معرفی شده و نمایشگاه کتاب استانی در این شهر برگزار نشد، ضرورت برگزاری طرح عیدانه در این شهر بیشتر احساس می‌شود؛ بنابراین اگر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری شیراز پای کار، باشند، موسسه خانه کتاب نیز برای برگزاری این طرح آمادگی دارد.