۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 6404
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
  • ارسال توسط :
عنوان بسیجی از هر  عنوان دیگری که در جامعه وجود دارد بالاتر است
عنوان بسیجی از هر  عنوان دیگری که در جامعه وجود دارد بالاتر است

عنوان بسیجی از هر عنوان دیگری که در جامعه وجود دارد بالاتر است

مردم همواره صف خود را از میان دشمنان نظام و انقلاب و اغتشاشگران جدا کرده‌اند

وقایع خبری : نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: همه خواستار برخورد قاطع دستگاه قضا با افرادی هستیم که از این فضا برای فتنه‌انگیزی، فتنه‌گری و به آتش کشیدن کشور استفاده کردند.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین گفت : بنا به تأکیدات امام علی(ع) انسان فقیر و دارا در هرحالی باید به‌دنبال رعایت تقوا باشد.

وی افزود: از نظر امیرالمومنین، تقوا به معنای بیان حرف حق در هر شرایطی است و نباید عصبانیت‌ها و حتی خوشحالی ما باعث کتمان حرف حق شود.

آیت‌الله عابدینی با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج با بیان اینکه بسیجی بودن صرفاً اسم نیست و باید عمل بسیجی داشته باشیم، عنوان کرد: عنوان بسیجی از هر عنوان دیگری که در جامعه وجود دارد بالاتر است و به همین خاطر باید بیشتر از هر کسی تلاش کند.

وی با اشاره به اینکه برای رسیدن به جایگاه حقیقی بسیجی نشانه‌های بسیاری وجود دارد و باید بر اساس آنها عمل کنیم، اضافه کرد: به راحتی می‌توان آرامش، مقاومت و سربلندی در چهره یک فرد بسیجی واقعی مشاهده کرد.

وی بیان کرد: بسیجی برای بندگان خدا و مستضعفین عالم با محبت و ایثارگر است و در برابر دشمنان خدا با قدرت خواهد ایستاد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به وقایع اخیر کشور تصریح کرد: شاهد بودیم در این ایام دشمنان با تمام قدرت وابزارهای رسانه‌ای و گماشته‌ها به میدان آمدند تا به کشور ضربه وارد کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم همواره صف خود را از میان دشمنان نظام و انقلاب و اغتشاشگران جدا کرده‌اند، گفت: نظام نیز با مردمی که به صورت مسالمت‌آمیز به دنبال بیان خواسته‌ها بودند کاری نداشت اما همه خواستار برخورد قاطع دستگاه قضا با افرادی هستیم که از این فضا برای فتنه‌انگیزی، فتنه‌گری و به آتش کشیدن کشور استفاده کردند.

آیت‌الله عابدینی افزود: همه ملت از جمله مردم ولایتمدار قزوین با بصیرت و هوشیاری نقشه شوم اجانب را خنثی کرده و فرصتی برای سوء‌استفاده به دشمنان نظام و انقلاب ندادند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پایان تأکید کرد: از نیروهای نظامی و امنیتی که در این روزها با عشق و ایثار برای امنیت کشور تلاش کردند نیز تشکر میکنیم و قدردان تمام زحمات آنها خواهیم بود.