۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دولت » مجلس شورا ی اسلامی
  • شناسه : 6573
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
  • ارسال توسط :
عملکرد دولت در گرانی بنزین آتش فتنه را شعله ور کرد
عملکرد دولت در گرانی بنزین آتش فتنه را شعله ور کرد

عملکرد دولت در گرانی بنزین آتش فتنه را شعله ور کرد

متاسفانه برخی از دولتمردان در پیشبرد اهداف نظام حالت انفعالی دارند

عملکرد دولت در گرانی بنزین آتش فتنه را شعله ور کرد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: عملکرد نامطلوب دولت در ماجرای اصلاح قیمت بنزین باعث شعله ورتر شدن آتش فتنه دشمنان شد.

جبار کوچکی نژاد با اشاره به شکست های مکرر دشمنان در منطقه، گفت: از آنجایی که  دشمنان ما همواره در منطقه شکست خورده بودند، مقام معظم رهبری به مسئولان هشدار دادند که ما باید در مقابل هر فتنه و توطئه ای از سوی دشمنان آماده باشیم اما متاسفانه برخی از مسئولان و به ویژه دولتمردان به این هشدارها توجه لازم را نکردند.

وی افزود: متاسفانه برخی از دولتمردان در پیشبرد اهداف نظام حالت انفعالی دارند و روحیه انقلابی و تلاش کافی برای پیشبرد اهداف نظام در آنان وجود ندارد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس بیان کرد: در ماجرای اصلاح قیمت بنزین دولت ثابت کرد که حتی اراده لازم برای آماده سازی اذهان عمومی را ندارد در حالی که می توانست اجرای این تصمیم را چندین هفته عقب بیندازد، بانخبگان، نمایندگان مجلس و نهادهای مردمی مشورت کند یا آنکه حداقل باید یارانه بنزین را یک مرحله زودتر برای مردم واریز می کرد تا آنان این موضوع را بهتر بپذیرند.

کوچکی نژاد افزود: کاملا مشخص است افرادی در دولت نفوذ دارند که خواسته یا ناخواسته به تحقق نقشه های دشمن برای ایجاد آشوب و فتنه در ایران کمک می کنند و عملکرد نامطلوب دولت در ماجرای اصلاح قیمت بنزین آتش فتنه دشمنان را شعله ورتر کرد.

وی تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی باید یک تصمیم جدی در خصوص افراد و مسئولان منفعل بگیرد و آنها را از بدنه نظام خارج کند چرا که این افراد ابایی از تکرار این حوادث و وقایع در جامعه ندارند.

این نماینده مجلس بیان کرد: برای مثال در موضوع صادرات نفت اگر مسئولان ما فعال تر بودند قطعا می توانستیم نفت کشور را به خوبی بفروشیم و ما طرح استیضاح وزیر نفت را دنبال می کنیم و از وی پاسخ می خواهیم که چرا در زمینه فروش نفت تا این حد منفعل بوده اند.

کوچکی نژاد با اشاره به آشوب های اخیر در ایران تصریح کرد: برخی افراد در کشورمان عوامل نفوذی دشمنان هستند و اطلاعات محرمانه و داخلی کشور را می دهند و دشمنان هم در مواقع خاص از طریق این افراد نفوذی و منافق به نظام جمهوری اسلامی ضربه می زنند که باید با این عوامل دشمنان برخورد جدی شود. باید هوشیار باشیم و اجازه بروز فتنه و توطئه در کشورمان را ندهیم.