۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6013
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
  • ارسال توسط :
عملکرد خودروهای سرویس مدارس روزانه  مورد بازرسی و نظارت قرار می گیرد
عملکرد خودروهای سرویس مدارس روزانه  مورد بازرسی و نظارت قرار می گیرد

عملکرد خودروهای سرویس مدارس روزانه مورد بازرسی و نظارت قرار می گیرد

تا کنون تعداد 1262 دستگاه خودروی سرویس مدارس از سازمان تاکسیرانی مجوز دریافت کرده اند

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از بازرسی و نظارت بر عملکرد خودروهای سرویس مدارس دانش آموزی ۱۵۸ مدرسه شهر قزوین در سه نوبت کاری در روز خبر داد.

به گزارش وقایع خبری و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: با توجه به این که حمل و نقل ایمن خودروهای سرویس مدارس و ارتقای سطح کیفی خدمات به دانش آموزان یکی از اهداف مهم سازمان تاکسیرانی است، این سازمان با همکاری پلیس راهور روزانه در سه نوبت کاری بر عملکرد خودروهای ناوگان سرویس مدارس ۱۵۸ مدرسه شهر قزوین نظارت دارد.

وی اظهار داشت: نداشتن مجوز، نداشتن برچسب و سوار کردن سرنشین اضافه جزو تخلفات اصلی خودروهای سرویس مدارس است که نیروهای گشت و بازرسی حمل و نقل عمومی در بازدیدهای روزانه خود با متخلفان برخورد و مدارک خودروی آنان را توقیف می کند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ادامه داد: در بازدیدهای مربوط به مهر ماه سال جاری مدارک ۳۹۴ خودروی متخلف توقیف شد که از این تعداد، ۲۸۸ مورد به دلیل نداشتن مجوز، ۸۸ مورد به دلیل نداشتن برچسب بر روی شیشه عقب خودروو ۱۸ مورد نیز به دلیل سوار کردن سرنشین بیش از حد مجاز بوده است.

عرشیان تصریح کرد: تا کنون تعداد ۱۲۶۲ دستگاه خودروی سرویس مدارس از سازمان تاکسیرانی مجوز دریافت کرده اند که که از این تعداد ۶۳۰ دستگاه تاکسی، ۶۳۰ دستگاه خودروی شخصی، ۸۵۷ نفر آقایان و ۴۰۵ نفر بانوان هستند.

وی در خاتمه افزود: شهر قزوین به علت برگزاری مستمر دوره های آموزشی و  آمار کم تخلفات و تصادفات شاخص، جزو شهرهای پیشگام در حوزه خودروهای سرویس مدارس است.