۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده » رسانه ها » فرهنگ و هنر » قزوین
  • شناسه : 34437
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷
  • ارسال توسط :
عمارت هنر افتتاح شد
عمارت هنر افتتاح شد

عمارت هنر افتتاح شد

اگر به دنبال پیشرفت هستیم باید فکری به حال اقتصاد هنر کنیم.

وقایع خبری: مرکز میان‌رشته‌ای نوآورهای هنری جوان تحت عنوان «عمارت هنر»  در خانه سردار مفخم ساختمان امیرکبیر افتتاح شد.

مرکز میان‌رشته‌ای نوآورهای هنری جوان تحت عنوان «عمارت هنر» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس حوزه هنری کشور ،رحمانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی ، استاندار قزوین و جمعی از مدیران استانی افتتاح شد.

محمدرضا امامقلی رئیس حوزه هنری قزوین در مراسم افتتاح این عمارت گفت: اعتقاد داریم ایجاد اشتغال پایدار در زیست بوم اهمیت زیادی دارد و اگر به دنبال پیشرفت هستیم باید فکری به حال اقتصاد هنر کنیم.

وی افزود: تلاش ما این است با راه‌اندازی این عمارت بتوانیم نیروهایی تربیت کنیم که با دید باز به مسائل و مشکلات روز کشور و استان بنگرند و با نگاه بومی ‌گرایی و مردم‌محوری وارد بازار کار حرفه‌ای شوند. 

امامقلی تصریح کرد: هنرجویان در قالب تیم‌های چندنفره، پس از فراگیری آموزش‌های مختلف برای تولید محصول با کیفیت و ورود به بازار هدایت می‌شوند.

رئیس حوزه هنری استان قزوین یادآورشد: بهره گیری از امکانات و ظرفیت های موجود استان برای تربیت هنرمند کنشگر حرفه‌ای در ایجاد هم افزایی و پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری مشترک، ایجاد مجموعه های نوین و کارآمد برای تربیت نیروی متخصص و توانمند هنری و رسانه ای از جمله برنامه‌های است که در “عمارت هنر” مورد توجه قرار خواهد گرفت.