۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » پاسخ مسئولین » جامعه » ریاست جمهوری
  • شناسه : 15973
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
  • ارسال توسط :
علنی کردن لغو جلسه دیروز از سوی مجلس کار درستی نبود
علنی کردن لغو جلسه دیروز از سوی مجلس کار درستی نبود

علنی کردن لغو جلسه دیروز از سوی مجلس کار درستی نبود

با شعار دادن و بالا بردن انتظارات مردم نمی‌شود کار کرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: اولین بار نیست که جلسه سران قوا لغو می‌شود. دفعاتی بوده که به عللی لغو و کسی هم متوجه نشده، ولی علنی کردن لغو جلسه دیروز از سوی مجلس کار درستی نبود.

محمود واعظی امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص لغو جلسه روز گذشته سران قوا تصریح کرد: اساساً موضوعات مهمی که مربوط به سران قواست در چهار شورای عالی امنیت ملی، هماهنگی اقتصادی، انقلاب فرهنگی و فضای مجازی صورت می‌گیرد و در این حال مدتی هم از باب اینکه تفاهم و همدلی بین سران بیشتر شود، جلسات سران قوا برگزار می‌شود.
وی افزود: این اولین بار نیست که جلسه سران قوا لغو می‌شود دفعاتی بوده که این جلسات به دلیل اینکه مشکلی برای یکی از سران پیش آمده برگزار نشده و هیچ خبری هم در جایی اعلام نشده است و نمی‌دانم چرا مجلس یک دفعه خبر لغو این جلسه را داده و به نظرم اتفاقات عجیبی می‌افتد.

واعظی گفت: لحن برخی نمایندگان که البته در هر مجلسی بودند، تند بود و بد حرف می‌زدند و از الفاظ و مفاهیمی استفاده می‌کردند که در شأن آن‌ها نبود، اما در این مجلس تعداد آن‌ها بیشتر شده است و این امر موجب تفرقه و ناامیدی مردم می‌شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: الان که زمان زیادی به انتخابات ریاست جمهوری داریم برخی سفر‌هایی انجام می‌دهند به اسم این که بخواهند مشکلات مردم را حل کنند و حرف‌های تبلیغاتی می‌زنند و انتظارات مردم را بالا می‌برند.
آقای واعظی افزود: خودشان هم می‌دانند که محدودیت‌هایی در کشور وجود دارد و دائم می‌گویند که باید این کار را بکنیم و این کار را می‌کنیم، در گذشته خود این‌ها و دوستانشان نیز مسئولیت داشتند و دولتی بوده که این‌ها حامی آن‌ها بودند و هیچ کدام از این کار‌ها را نکردند. حالا چه شده است که الان که به مجلس رفته اند دائم وعده می‌دهند؟

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: دولت این همه لایحه به مجلس داده و آن‌ها طرح‌های مختلف ارائه می‌دهند به نظرم برای حل مشکل مردم شعار و تبلیغات و این را که چه کسی می‌خواهد رئیس جمهور شود باید کنار گذاشت و به مشکلات مردم رسیدگی کرد و با شعار دادن و بالا بردن انتظارات مردم نمی‌شود کار کرد.

وی افزود: از این جلسات در کشور زیاد است و جابجایی صورت می‌گیرد و کسی هم متوجه نمی‌شود، ولی علنی کردن آن کار درستی نبود.