۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » بهداشت و درمان » لرستان » نظام سلامت
  • شناسه : 40097
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۸:۵۰
  • ارسال توسط :
علت مرگ دکتر پرستو بخشی مسمومیت دارویی بوده است
علت مرگ دکتر پرستو بخشی مسمومیت دارویی بوده است

علت مرگ دکتر پرستو بخشی مسمومیت دارویی بوده است

چهارم فروردین ماه امسال بود که خبر درگذشت دکتر پرستو بخشی، در بیمارستان دلفان منتشر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دلفان گفت: طبق نظریه پزشکی قانونی علت مرگ خانم دکتر بخشی مسمومیت دارویی و عوارض ناشی از آن بوده است.

به گزارش دادگستری کل استان لرستان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دلفان در خصوص فوت مرحومه دکتر بخشی، به تشریح جزئیات موضوع پرداخت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دلفان بیان داشت: به علت فوت مرحوم خانم دکتر بخشی پرونده‌ای مطابق موازین قانونی در شعبه بازپرسی دادسرای دلفان تشکیل و برای تعیین علت مرگ موضوع به پزشکی قانونی به عنوان مرجع قانونی ارجاع شد.

وی خاطرنشان کرد: با ارجاع موضوع به پزشکی قانونی لرستان، پس از بررسی های تخصصی از سوی مرجع یاد شده‌ علت فوت این پزشک با توجه به معاینه ظاهری و کالبدگشایی انجام شده و نتایج سم شناسی و آسیب شناسی مسمومیت دارویی و عوارض ناشی از آن تعیین گردیده است وباتوجه به تمامی علل و نظریه نهایی پزشکی قانونی خودکشی علت این حادثه اعلام میگردد.

همچنین طبق بررسی‌های قضائی وی فاقد هرگونه مشکل در دلفان بوده‌ و حتی رضایت خود از مردم و کادر درمان این شهرستان را نیز با نزدیکانش مطرح کرده‌است.

چهارم فروردین ماه امسال بود که خبر درگذشت دکتر پرستو بخشی، در بیمارستان دلفان منتشر شد. وی متولد ۱۳۶۸ و متخصص قلب و عروق به شماره نظام پزشکی ۱۴۹۱۴۴ بود.