۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 39047
  • ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
  • ارسال توسط :
عضویت ۳۰۰ فعال رسانه‌ای در سازمان بسیج قزوین
عضویت ۳۰۰ فعال رسانه‌ای در سازمان بسیج قزوین

عضویت ۳۰۰ فعال رسانه‌ای در سازمان بسیج قزوین

همکاری فعالان رسانه‌ای به شکل داوطلبانه و عمده محور فعالیت‌ها در حوزه مطالبه گری به شیوه اخلاق مدارانه است.

رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین به «وقایع خبری» گفت: ۳۰۰ فعال رسانه‌ای در استان شامل خبرنگار، روزنامه نگار، مقاله نویس و صاحبان صفحات مجازی در این سازمان عضویت دارند.

سرهنگ محمد کشاورز افزود: همکاری فعالان رسانه‌ای به شکل داوطلبانه و عمده محور فعالیت‌ها در حوزه مطالبه گری به شیوه اخلاق مدارانه است.  

وی اضافه کرد: مطالبه گری اخلاق مدارانه به شیوه‌ای از مطالبه گری گفته می‌شود که خبرنگار با اطلاع و آگاهی لازم در کنار بصیرت و رویکرد مردم مدارانه و با رعایت حفظ حریم خصوصی افراد در حوزه‌های مختلف مسوولان را پاسخگو می‌کند.  

به گفته رییس سازمان بسیج رسانه استان، هم اکنون بیشتر فعالان رسانه‌ای در هیات‌های اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه شرکت کرده و با بیان نظرات خودشان و بررسی و تحلیل محتوا در مورد رفع مشکلات استان راهکار‌های رسانه‌ای ارایه می‌دهند.  

کشاورز به فعالیت کانون‌های بسیج رسانه نیز اشاره کرد و گفت: هم اکنون در شهر‌های الوند و اقبالیه و شهرستان‌های تاکستان، آبیک و آوج کانون‌های بسیج رسانه تشکیل شده و متناظر با شرایط و مسایل بومی خودشان در حوزه‌های مختلف نقش بسزایی ایفا می‌کنند.  

رییس سازمان بسیج رسانه استان خاطرنشان کرد: تشکیل جشنواره رسانه‌ای ابوذر و همچنین دعوت از مسئولان مختلف در بسیج رسانه برای پرسش و پاسخ خبرنگاران از دیگر برنامه‌های محوری سازمان بسیج رسانه است که خوشبختانه در این مسیر با همراهی و استقبال خوبی روبرو هستیم.